even voorstellen.

Stel jezelf hier even voor.

Moderator: JvV

Gesloten
michael heijting
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: za jul 18, 2009 9:05 pm

even voorstellen.

Bericht door michael heijting »

Hallo, ik zal mij even voorstellen hier op het Forum.

Ik ben Michael Heijting, 35 jaar en woonachtig in een klein plaatsje in de buurt van Hardenberg.
Vanaf mijn 18e al fan van de C Kadett, zelf ben tot mijn 22 bezitter geweest van een 4 deurs sedan en een coupe, welke door een brand en een ongeluk helaas zijn afgeschreven.
Na een lange tijd leaseauto's te hebben gereden wil ik voor de hobby weer C Kadett gaan rijden.

Ik heb van iemand een goede, halfgedemonteerde 2 deurs sedan overgenomen, welke ik nu weer in elkaar aan het zetten ben.

Met 3 dozen onderdelen en kennis welke ik 15 jaar geleden heb opgedaan moet deze auto binnenkort weer op de nederlandse wegen gaan rondrijden.

Zoals gezegd heb ik 15 jaar geen kadett meer aangeraak, dus ik zal regelmatig dit forum nodig hebben om mijn projektje tot een goed eind te brengen.

groeten Michael Heijting
Deluxe77
C ervaren
Berichten: 281
Lid geworden op: do mar 13, 2008 7:36 pm

Bericht door Deluxe77 »

welkom en succes met de opbouw!!

Mvg Daniel
C ceker!!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v232/Synetearis/DeluxePixelbakkie.jpg[/img]
Amstel
C verslaafd
Berichten: 667
Lid geworden op: di mei 19, 2009 4:42 pm

Bericht door Amstel »

welkom en post ff een paar fotos !!!

gr mike
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

Hallo Michael,
WELKOM!!!
Wel gaaf dat je na 15 jaar weer over gaat naar de Kadett c!
Inderdaad succes met het opbouwen, hopelijk is hij compleet. Anders ligt er hier en daar nog wel iets.
Groet Dennis
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Automatic-freak »

Hallo Michael,

Ook van mijn kant welkom hier op het forum ...

Hopelijk ga je veel plezier beleven aan de Kadett en wie weet spreken we elkaar nog eens; Hardenberg is niet eens zo ver van hier :wink:

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten