foto's station

Alles over de Station.

Moderator: JvV

Gesloten
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

foto's station

Bericht door kingcorsa »

onlangs een puzzelrit gehad met http://www.opelteamzuidoost.nl en wat foto's gemaakt van de station

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
WWW.CKADETTCARAVAN.NL
WWW.GSIGALLERY.NL
Kadett C Caravan 1978 1.2N
Sander79
C liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do sep 10, 2009 7:34 pm
Locatie: Schijndel

Bericht door Sander79 »

Heeft wel wat zo'n Caravan.

Mooi ding!

Gr Sander
Kadettloos...........
Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Bericht door Tijs »

Sander79 schreef:Heeft wel wat zo'n Caravan.
klopt, vooral heel veel ruimte ;) kunt ze lekker tot het dakje vullen als je onderdelen moet verplaatsen :P

verder mooi ding! ik zou in de gril het plastic weghalen achter het logo, dan komt het zwarte logo een stuk mooier uit.
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Bericht door kadett coupe »

hey die is van me broer geweest.
zo zag ie er uit toen hij hem had 8)
Afbeelding
Afbeelding

daarna is ie verkocht aan een kennis van me broer.
die was al begonnen met opknappen en later stond ie zo met deze foto's
te koop voor 250 euro.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

Bericht door kingcorsa »

dat is interesant, kun je mij vertellen wanneer je broer hem gehad heeft en wanneer hij te koop gestaan heeft?
WWW.CKADETTCARAVAN.NL
WWW.GSIGALLERY.NL
Kadett C Caravan 1978 1.2N
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Bericht door kadett coupe »

die 1e 2 foto's zijn in december 2004 gemaakt, dus denk dat ie um in 2004 heb gekocht en in 2005 heeft verkocht.
toen ie te koop op speurders stond was het ergens 2006 meen ik. tis allemaal alweer tijd geleden :lol:
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
Schedelwerk
C verslaafd
Berichten: 812
Lid geworden op: di okt 31, 2006 1:44 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Schedelwerk »

die heb ik ooit nog willen kopen, maar is er niet van gekomen toen :o
Festina lente...

- Kadett C SDN, '76, 1.2s - daily
- Kadett C City, '76, 1.2 - TE KOOP!
- Kadett C GT/E, '76, 2.0s - in restauratie
pipo
C ervaren
Berichten: 406
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 1:47 pm
Locatie: astencity
Contacteer:

Bericht door pipo »

kadett coupe schreef:hey die is van me broer geweest.
zo zag ie er uit toen hij hem had 8)
Afbeelding
Afbeelding

daarna is ie verkocht aan een kennis van me broer.
die was al begonnen met opknappen en later stond ie zo met deze foto's
te koop voor 250 euro.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deze kwam uit limburg en helaas is de eigenaar overleden daarna is hij volgensmij in onderdelen doorverkocht.zat toen ook te twijfelen maarja ik heb er momentheel genoeg hahaha
:roll:
[url=http://imageshack.us][img]http://img88.imageshack.us/img88/6766/c1station6pitterpb3.png[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img88/c1station6pitterpb3.png/1/][img]http://img88.imageshack.us/img88/c1station6pitterpb3.png/1/w319.png[/img][/url]
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: foto's station

Bericht door kadett coupe »

hoe lang is dat geleden dat ie in limburg nog rondreed?
want wij hebben um toen compleet bij bob in apeldoorn gekocht
en die had um toen gekocht voor zijn dochter meen ik, en andre zoons heeft toen nog een plaat achter op het dak gelast.
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

Re: foto's station

Bericht door kingcorsa »

voor zover ik weet is de auto limburg niet meer uitgeweest. sinds die overleden eigenaar. deze woonde in brunssum

die is verder gegaan met restauratie, carosserie is door hem helemaal gelast en verder is ie niet gekomen, de auto is door vrienden later opgebouwd en verkocht, jaar later weer terug gekocht, mat zwart gemaakt en afgelopen zomer heb ik hem gekocht. nu rijd ie dus weer in venlo (belfeld)

apk gekeurd en verder nog heel veel werk aan, eigenlijk is alleen de carosserie goed.

komende jaren wil ik dit dus stukje bij beetje aanpakken
WWW.CKADETTCARAVAN.NL
WWW.GSIGALLERY.NL
Kadett C Caravan 1978 1.2N
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: foto's station

Bericht door kadett coupe »

dit is wel een auto met een hele geschiedenis he :wink:
als je een keer op de meeting bent en de vorige eigenaar van die auto die voor me broer was er ook is, moet je maar ff aan hem de geschiedenis vragen. :twisted:
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

Re: foto's station

Bericht door kingcorsa »

dat zal ik zeker doen, de meeting in juni staat al in mijn agenda in sevenum
WWW.CKADETTCARAVAN.NL
WWW.GSIGALLERY.NL
Kadett C Caravan 1978 1.2N
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

Re: foto's station

Bericht door kingcorsa »

Eindelijk dan toch winterfoto's kunnen maken van het kadettje, na de problemen met bevriezing van het blok bij de vorige sneeuwbui,
vanmorgen de accu aan de lader gehangen en om twee uur 's middags starten en lopen!!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
WWW.CKADETTCARAVAN.NL
WWW.GSIGALLERY.NL
Kadett C Caravan 1978 1.2N
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

Re: foto's station

Bericht door kingcorsa »

WWW.CKADETTCARAVAN.NL
WWW.GSIGALLERY.NL
Kadett C Caravan 1978 1.2N
kingcorsa
C liefhebber
Berichten: 124
Lid geworden op: za jul 25, 2009 8:29 am
Locatie: belfeld
Contacteer:

Re: foto's station

Bericht door kingcorsa »

inmiddels rijd ik een half jaar met de kadett en wordt het tijd om eens plannen te maken voor de kadett.

Komend jaar wil ik de onderdelen gaan verzamelen, ik ben van plan om de volgende winter technisch de auto helemaal in orde te maken. Dan bedoel ik de vooras die vervangen moet worden ivm slechte rubbers en roest, verder wil ik het motorblok in een 100 % topconditie, al is met dit blok nu eigenlijk niks mis, als wat rond het blok zit zoals dynamo, startmotor, ontsteking ed wil ik in nieuwstaat, versnellingsbak tot aan de achteras 100 %, ook moet hij een andere kabelboom, aangezien aan deze het een en ander niet klopt.

Dan wil ik volgend jaar het uiterlijk aanpakken. Het interieur laat ik waarschijnlijk opnieuw verpakken, ik heb een adres van iemand die de stof van de stoelen restaureert, het skyleer wordt dan vernieuwd en de geblokte stof in de middenstukken wordt daarbij binnenstebuiten gedraaid waardoor de kleur weer als nieuw is. Het dashboard is goed en compleet al zou ik wel een toerenteller willen, maar ja dat is bij deze niet origineel dus daar zijn we nog niet uit. dan moet de deurpanelen vernieuwd, zijpanelen achter ook. vloerbedekking achterin is netjes, voor is die niet mooi meer, daarmee ga ik een goede reiniging proberen, anders moet ie nieuw, maar dat zal lastig worden in de kleur. ik kan ook nog iezen voor een complete andere kleur, maar dan moet ik me ff verdiepen in wat er in een station ooit geleverd is, moet wel origineel blijven en gewoon zwart met gte stoelen vind ik dan te simpel als oplossing. In dat geval gaan de stoelen naar een kennis hier in het dorp met een c aero, die hetzelfde interieur heeft, maar al in topconditie en het voor reserve wil.

Achterin wil ik eigenlijk een paar goede luidsprekers, het hoeft geen disco auto te worden, maar een beetje goed geluid is een must, moet dus nog even nadenken hoe we dit goed gaan aanpakken.

ook wil ik volgend jaar de buitenkant aanpakken. de bodem en de motor ruimte pak ik komende winter aan tegelijk met het vervangen van de techniek.
en van buiten moet ie dan volgend jaar strak gemaakt worden en gespoten. gelukkig heeft ie weinig roest dus er zal niet veel tijd in gaan zitten.

in het voorjaar van 2012 moet de kadett dan helemaal klaar zijn. het hangt natuurlijk ook af van de financiele situatie de komende twee jaar en tegelijk moet er het een en ander aan de E kadett gebeuren en heb ik hier thuis nog veel om af te werken. Ben dus best benieuwd of de plannen ook daadwerkelijk zo uitgevoerd gaan worden.

Na die twee jaar wil ik een coupe erbij, met wel een dikke motor, maar dat is toekomstmuziek, wel blijven dromen he
WWW.CKADETTCARAVAN.NL
WWW.GSIGALLERY.NL
Kadett C Caravan 1978 1.2N
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast