Kofferbak foto's

Dashboard, zittingen, bekleding, en hoe verzorg jij je interieur.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Kofferbak foto's

Bericht door rellie kel »

heb je een mooi, leuk, origineel, interessant kofferbak laat het ons ook maar zien!
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

city winterfest:
Afbeelding

nobbi:
Afbeelding
bosi
C geïnteresseerd
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 9:03 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door bosi »

Goed topic, ik wilde dit al vragen want mijn kofferbak is helemaal hobbel de bobbel zonder afwerking en ik kon me al niet voorstellen dat dit origineel was of dat ik de enige ben die daar wat aan wil doen.

Wat heb jij er in liggen? Een glasplaat of zo?
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Bericht door rellie kel »

origineel kijk je bij een sedan coupe en aero tegen een teermat aan die op de bodem zit gekleeft en is de tank afgedekt met en plaat.
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

de koffer van de sedan 2 liter ((dat bruine is allemaal zand dus geen roest) nee ook in het hoekje geen roest maar ML tectiel+zand)

Afbeelding

de citty kofferbak
Afbeelding

de coupe kofferbak en daar zit nog wel roest in!
Afbeelding

en de koffer van de sedan van mijn vriendin die we nu aan het opknappen zijn en daar zit ook nog roest in. (en een gat :roll: )
Afbeelding

groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
bosi
C geïnteresseerd
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 9:03 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door bosi »

Dat gat krijg je wel dicht, en die roest zal ook het probleem niet zijn. Maar wat ga je vervolgens met de Sedan doen?
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

die zijn we aan het opknappen en dan als hij klaar is gaan we ermee rijden. :wink:

hier het hele verhaal van de sedan restauratie sedan

groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
bosi
C geïnteresseerd
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 9:03 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door bosi »

Ja excuses, ik bedoel natuurlijk met de kofferbak.
Vloerbedekking erin, egaal maken?
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

dat is eigelijk wel een goed vraag :P
ik heb nog geen idee wat ik daar mee ga doen mischien wel netjes bekleden of een mooie strakke afwerking net als mijn andere sedan.

ik zit alleen met het feit dat er een gastank achterin komt en er nog geen idee van heb hoeveel plaats er dan nog overblijft om spullen in te leggen.
als er niet veel plaats is dan ga ik natuurlijk niet ook nog eens een mooie bekisting er in bouwen want dan blijft er helemaal geen ruimte over.

dus als de C rijders met een gas tank hier ook even een foto posten dan kan ik me een beetje inleven in hoe het worden moet. :wink:

groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Bericht door Pablo »

Ga je er gewoon een gastank bijzetten of een hoofdgastank en een noodbenzinetank, dan zou je kwa ruimte nog mooi uit kunnen komen en kan ie toch gewoon op benzine starten...
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

is er een standaard nood tank voor verkrijgbaar of mag je er ook een zelf gemaakte tank in zetten??
ik heb nog geen gas op kenteken en ook nog niet in de auto maar hoop binnekort alles af te hebben om het in te kunnen bouwen en ongeveer na de zomervakantie op gas te kunnen rijden.

op mijn stagebedrijf maken we wel vaker benzine tanken voor gasten die hem gebruiken voor de autocross en kunnen alle vormen en maten maken wat ze willen.
zou ik zo'n tank er in mogen bouwen en kan ik dan nog gewoon naar de RDW gaan voor de keuring of is dat zowiezo afkeur?? en hoe zit dat dan met APK??

als ik zelf een tank mag maken heb ik al een hele mooie oplossing in gedachten :P
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Bericht door Pablo »

Geen risico lopen en met standaard delen inbouwen en keuren en daarna ombouwen, volgens mij mag het wel maar ik weet het niet zeker.
Voor klassieker rally's moet het een fia gekeurd tankje zijn maar zo hoeft dat volgens mij allemaal niet.

Kan je voor mij ook geen tankje maken?, moet een buffer tankje worden met retour wat onder de gewone tank moet komen, hoeft niet groot te zijn maar moet er mooi in passen samen met de brandstofpomp voor een ombouw van 12n naar cih.
Ik denk dat 2 liter of zo zat is.
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

ik heb in mijn sedan wel een 1600 tank met retour maar als die half leeg is en ik ga erg hard door de bocht dan zuigt hij even lucht aan en gaat de motor stotteren.
dus heb al 1 klein tank je gemaakt voor mijn eigen sedan en gaat ongeveer 0,75 liter in en denk dat dat wel genoeg is want je moet al erg gek doen wil je een halve liter in 1 bocht verstoken (10X rotonde :lol: ) .

er zitten 2 aansluitingen op het tankje 1 waar je de orgineele tank op aansluit en 1 voor de pomp. die voor de tank houd boven aan het deksel direct op en die voor de pomp zit ongeveer 1 cm van de bodem af.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik heb dit tankje gemaakt van rvs 2,5 mm plaatwerk en hij is met TIG gelast en toen is het tankje op de lektester geweest en daarna heb ik hem licht gepolijst totdat het bruine van het rvs af was (had geen zin om door te gaan tot hoogglans)


een klein tankje met terugloop voor naast de gewoone tank moet ik zowiezo nog maken voor de sedan van mijn vriendin want daar zit ook een 1200 tank in zonder terugloop.

als ik er 1 voor mezelf klaar heb en het past allemaal mooi dan post ik dat wel even en als jij hem ook mooi vind kan ik er ook wel 1 voor jou maken.

groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Bericht door Pablo »

Dat zou super zijn!!
kadettcoupe.20e
C liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: za sep 16, 2006 8:53 pm
Locatie: gouda

Bericht door kadettcoupe.20e »

hoi allemaal ik zag zondag in een kofferbak een 2 staan het was wel een tweeliter klopt dat dat hoort toch 10 13 tezijn wat is twee dan

gr jurgen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten