Beste medeforummers,
Onlangs weer pech met de motor had een schakelfoutje gemaakt (in de 2 gezet ipv de 4) reed 120 ofzo (20km te hard = teveel toeren).
Maar had het direct door koppeling in en uit laten rollen. Heb de kop er nu af en zie dat de kleppen de zuigers hebben geraakt. Ik heb zelf een X20E onderblok (van een rallye) en een P2 cilinderkop (de oude was een X20E).
De P2 = een cilinderkop met geharde kleppen voor de caburateurmotor. Wat is het verschil tussen een caburateurkop en een injectiekop? Dus 20E vs 20S/N of P2 vs P2E. Misschien is het verstandiger om weer een X20E kop op de kop te kunnen tikken..
Volgende vraag
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
Volgende vraag
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast