Volgende vraag

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Volgende vraag

Bericht door jetelind »

Beste medeforummers,

Onlangs weer pech met de motor had een schakelfoutje gemaakt (in de 2 gezet ipv de 4) reed 120 ofzo (20km te hard = teveel toeren).
Maar had het direct door koppeling in en uit laten rollen. Heb de kop er nu af en zie dat de kleppen de zuigers hebben geraakt. Ik heb zelf een X20E onderblok (van een rallye) en een P2 cilinderkop (de oude was een X20E).

De P2 = een cilinderkop met geharde kleppen voor de caburateurmotor. Wat is het verschil tussen een caburateurkop en een injectiekop? Dus 20E vs 20S/N of P2 vs P2E. Misschien is het verstandiger om weer een X20E kop op de kop te kunnen tikken..
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast