schakelpook

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
c'ke
C gevonden
Berichten: 13
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 5:24 pm
Locatie: rossum
Contacteer:

schakelpook

Bericht door c'ke »

Beste kadettvrienden,

Bij mijn 5 bak achter een 2.2 gaat de pook steeds uit de kom ik moet deze dan weer omhoog trekken om dan te kunnen schakelen.Wat is hier aan te doen en is dit veel werk.

mvg C'KE :D :D
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Bericht door Pietje »

ben eens even aan het denken gegaan en kan eigenlijk zo geen oplossing bedenken voor je probleem.

Zou je eens een fotootje willen posten.

mss dat ik dan wel iets zie van ho dat klopt er niet.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
CQPralley
C liefhebber
Berichten: 141
Lid geworden op: do mei 25, 2006 4:02 pm
Locatie: Nog net Nederland

Bericht door CQPralley »

ik heb wel gehad dat toen ik een keer over een drempel reed de versnellingspook nog in de hand had en ndus toen omhoog trok, volgens mij heb ik toen het plastice gedeelte wat om die ronde bal van de versnellingspook past vervangen.
Is volgens mij wel veel werk. Officeel moet dit onderdeel er volgens mij van de onderkant er in gedrukt worden, ik weet nog dat ik met de dremmel een beetje heb bewerkt en toen van boven kon plaatsen zit nog steeds goed.

Groetjes Luc
ckadett16v
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 10, 2006 12:06 pm

Re: schakelpook

Bericht door ckadett16v »

c'ke schreef:Beste kadettvrienden,

Bij mijn 5 bak achter een 2.2 gaat de pook steeds uit de kom ik moet deze dan weer omhoog trekken om dan te kunnen schakelen.Wat is hier aan te doen en is dit veel werk.

mvg C'KE :D :D
Heb je dat plastic kommetje waar de kogel van
de versnellingspook niet kapot? Die kan je nog
nieuw bij de opel bestellen kost iets van 8euro.
En je hebt hem zo vernieuwd, is maar een half
uurtje werk.

Groetjes
svansas
C geïnteresseerd
Berichten: 67
Lid geworden op: do jul 13, 2006 1:32 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door svansas »

over het onderdeel versnellingsbak gesproken. Mijn automaatpookje mist ook een paar van die (uhhh hoe zeg je dat) ribbeltjes ter afdekking, zodat je niet naar beneden kunt kijken. Kun je dat ook nog vervangen of moet daar een heel nieuw gebeuren voor in???

MVG Kadettofiel
ckadett16v
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 10, 2006 12:06 pm

Bericht door ckadett16v »

svansas schreef:over het onderdeel versnellingsbak gesproken. Mijn automaatpookje mist ook een paar van die (uhhh hoe zeg je dat) ribbeltjes ter afdekking, zodat je niet naar beneden kunt kijken. Kun je dat ook nog vervangen of moet daar een heel nieuw gebeuren voor in???

MVG Kadettofiel
Als het goed is kan je het dekseltje of hoe je het noemen wilt eraf
trekken. En dan kan je die "ribbeltjes ter afdekking" :lol: :lol:
vervangen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten