nokkenas

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
matty
C gevonden
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 5:32 pm
Locatie: alem

nokkenas

Bericht door matty »

he beste kadett mannen

wil binnen kort een andere nokkenas monteren in mijn coupetje maar weet niet precies wat de beste scherpte en lichthoogte is. ik heb een 2.0L met een groep A en standaard injectie. hoor het wel als iemand wat info heeft

:?: :idea:
matty
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Bericht door Pietje »

ik zelf heb altijd gereden met een 296 graden nokkenas hier was nog normaal mee te rijden.

JS400 kun je eens het beste vragen wat voor een nokkenas je erin moet zetten die is al sinds die 18 is met de CIH motoren aan het opvoeren geweest.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
kadett-c-coupe
C ervaren
Berichten: 255
Lid geworden op: do mei 18, 2006 8:46 pm

Bericht door kadett-c-coupe »

tot 290-300 graden is het bruikbaar voor op straat, moet ik er bij zeggen bij een 2400 " werkt" de nokkenas 800 toeren eerder.

Ik heb zelf een 290 graden nokkenas, daar zou ik nog redelijk mee in de file kunnen rijden, maar dan heb ik n 1600 achteras, dus mn koppel onderin minder hard nodig.

extra aanrader: laat je kop een stuk afvlakken voor meer compressie, als hij er toch af ligt.

je dynamische compressie wordt nl lager (is n heel verhaal zie google)

Op de site van Imotech gmbh staat een beschrijving van " nokkenas karakters" is wel in het duits..

We horen het wel..
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten