Motorblok 1.2 SC ombouwen naar achterwiel en laswerk

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
Christje
C gevonden
Berichten: 10
Lid geworden op: wo jan 01, 2014 11:37 am

Motorblok 1.2 SC ombouwen naar achterwiel en laswerk

Bericht door Christje »

Momenteel heb ik een 1.2 SC motorblok liggen uit een Kadett D welke ik graag in mijn C kadett wil leggen aangezien mijn huidige motor zijn beste tijd wel heeft gehad en omdat ik met mijn kadett C meer snelweg kilometers wil gaan maken.
Momenteel ligt er dus een 1.2 S in welke op LPG heeft gelopen, de tank is er inmiddels uit en de rest van de installatie gaat er ook uit aangezien ik hem terug wil bouwen naar alleen benzine. Er dienen dus direct diverse slangen e.d. vervangen te worden.

Mijn vraag is dus of er iemand een goed adresje heeft om dit aan te laten passen, natuurlijk zoek ik wel een adresje waar ze zorg dragen voor mijn oldtimer en alles netjes achterlaten.
Wanneer de motorruimte leeg is dient tevens de accu bak vervangen te worden dus komt er ligt laswerk bij kijken.

Graag hoor ik van jullie een adresje waar ik bovenstaande uit kan laten voeren in de regio Tilburg/ Breda maar als het echt een vakman is ben ik bereidt natuurlijk verder te rijden.
Kadett C Sedan uit 1979 !
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten