1.2 n blijft alleen lopen met choke, help!?

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
Citycasper
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 04, 2020 5:52 am

1.2 n blijft alleen lopen met choke, help!?

Bericht door Citycasper »

Hallo allemaal mijn kadett loopt niet stationair, m.a.w bij ieder stoplicht/rotonde etc moet ik de choke uittrekken, want anders valt hij uit. Ik heb mn carburateur schoongemaakt, de onsteking afgesteld, vacuum slangen gecheckt en voor zover ik weet geen valse lucht. Kan iemand mij alsjeblieft helpen, want het rijdt zwaar beroerd en ik sta op het punt de auto weg te doen.
autocat
C liefhebber
Berichten: 201
Lid geworden op: za nov 02, 2013 6:47 pm
Locatie: Renkum

Re: 1.2 n blijft alleen lopen met choke, help!?

Bericht door autocat »

het is zo te horen toch een benzine kwestie dus hij krijgt te weinig benzine kijk eens naar je benzinepomp of die wel genoeg benzine geeft
Citycasper
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 04, 2020 5:52 am

Re: 1.2 n blijft alleen lopen met choke, help!?

Bericht door Citycasper »

Hoe test ik dit?
autocat
C liefhebber
Berichten: 201
Lid geworden op: za nov 02, 2013 6:47 pm
Locatie: Renkum

Re: 1.2 n blijft alleen lopen met choke, help!?

Bericht door autocat »

je kunt de slang van de pomp naar de carburator halen en iemand laten starten en de benzine die er uit kom in een maatbeker opvangen dat wat je opvangt in een bepaalde tijd is bepalend ik weet het klinkt een beetje vaag maar zo word het gemeten
Citycasper
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 04, 2020 5:52 am

Re: 1.2 n blijft alleen lopen met choke, help!?

Bericht door Citycasper »

Ik bedenk me net dat het is begonnen nadat ik een keer van de snelweg af kwam en ineens geen gas meer kon geven en een enorme benzine geur rook, bleek de benzineslang uit de carb geschoten te zijn. Vanaf dit moment heeft hij eigenlijk nooit meer goed gelopen. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten