Vandaag nog maar ff wat getest.
Koud starten nog steeds geen probleeem.
Na een paar minuutjes stationair start hij lastig, maar slaat wel aan.
Warme motor, start niet.
5e injector, blauwe connector losgehaald. Geen verschil, start niet.
Nu vroeg ik me af, zou ik die aansluiting kunnen meten? Dus koude start de blauwe stekker meten, en bij warme start kijken of er dan nog steeds spanning (12v??) op komt. En is het mogelijk dat die injector gewoon vast / altijd openstaat waardoor hij altijd inspuit of heeft zo'n ding altijd spanning nodig om iets te doen?
Verder nog even de electronica verder nagkeken. Ik begin mij steeds meer zorgen te maken vanwege het hoge aantal kroonsteentjes, en draadjes die gewoon in elkaar zijngedraaid. Kwam er achter dat de bobine zijn spanning krijgt van de schakelaar van de ruitensproeier..*Zucht*. Dus wie kan me vertellen hoe deze hoort te zitten, dan zluit ik hem netjes aan, dit is vragen om problemen.. ( en die heb ik ook
)
Het is allemaal best netjes gedaan, maar de gehele electrnica is aangesloten door B de Haas BV... Zou het liefst alles eruit trekken en helemaal overnieuw beginnen...
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.