lpg storing

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
keesjanvanzanten
C liefhebber
Berichten: 141
Lid geworden op: do nov 12, 2009 10:23 pm
Contacteer:

lpg storing

Bericht door keesjanvanzanten »

als daily driver heb ik een hyundai h200 die op lpg rijd maar nu heb ik een storing in het lpg systeem. hij loopt er erg slecht op en trekt hij bijna niet meer. als ik hem op benzine doet hij het weer goed.
weet iemand waar ik dit kan zoeken

mvg van zanten
Joepp
C gestoord
Berichten: 1292
Lid geworden op: za jan 19, 2008 11:25 pm
Locatie: Spaubeek

Re: lpg storing

Bericht door Joepp »

zelf tijdje geleden dit probleem gehad bij de LPG vectra van mn pa, vanalles geprobeerd.. bleek gewoon een slang vanaf de lpg tank bros te zijn geweest! Nieuw stuk slang en liep weer als een zonnetje!
Opel Kadett C2 Coupé '77 Aka 'Willem' of 'De Joepcoup'
Opel Kadett C1 City {underconstruction}
Opel Kadett C2 Sedan {over..}
gabbermaikel
C ervaren
Berichten: 265
Lid geworden op: za mar 27, 2010 8:40 pm

Re: lpg storing

Bericht door gabbermaikel »

keesjanvanzanten schreef:als daily driver heb ik een hyundai h200 die op lpg rijd maar nu heb ik een storing in het lpg systeem. hij loopt er erg slecht op en trekt hij bijna niet meer. als ik hem op benzine doet hij het weer goed.
weet iemand waar ik dit kan zoeken

mvg van zanten
wat voor systeem is het? want als er zo'n dampgas injectie op zit moet je waarschijnlijk het verdeelblok reinigen, in sommige gevallen moet dat zelfs iedere 10.000km anders kan hij al slecht gaan lopen
in het bezit van een c1 coupe met volvo b230fk, bijna klaar.
keesjanvanzanten
C liefhebber
Berichten: 141
Lid geworden op: do nov 12, 2009 10:23 pm
Contacteer:

Re: lpg storing

Bericht door keesjanvanzanten »

oei daar vraag je me wat hoe kan ik dat zien?
gabbermaikel
C ervaren
Berichten: 265
Lid geworden op: za mar 27, 2010 8:40 pm

Re: lpg storing

Bericht door gabbermaikel »

keesjanvanzanten schreef:oei daar vraag je me wat hoe kan ik dat zien?
dat is eigenlijk vrij moeilijk uit te leggen, maar dan zit er vanaf je verdamper naar je motor toe een blokje tussen en van daar af lopen dan 4 slangetjes naar de spruitstuk toe waar de lpg geinjecteerd word
en dat verdeel blokje bepaalt hoeveel lpg er door gaat en naar welke cilinder, maar als de blokje vol met "sludge" komt dan regelt dat niet zo goed meer omdat de gaatjes deels verstopt raken enz
in het bezit van een c1 coupe met volvo b230fk, bijna klaar.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten