hokken en stoten

Plaats hier alle vragen en tips over versnellingsbak, uitlaat, motor en tuning hiervan.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
elvishimselvis
C gevonden
Berichten: 2
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 1:27 pm
Locatie: amstedam

hokken en stoten

Bericht door elvishimselvis »

goeie dag kadett lief hebbers ik heb een c kadett 1200N sedan gekocht puike kar maar bij de rit naar huis is het op de snelweg tussen de 80 en de 100 hokken en stoten wat best iritant is bij 110 en daar boven is het weg
ik heb intussen luchtfilter in de winterstand gezet maar helaas is het niet verdwenen


wie o wie weet het ik hoor het wel :)
Laatst gewijzigd door elvishimselvis op di nov 04, 2008 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Daigo
C gestoord
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr mar 14, 2008 11:27 am
Locatie: Gemonde

Bericht door Daigo »

dat heb ik wel vaker gehoord. dat is net zon rare snelheid.
thuis ook een keer gehad dat bokken en toen andere bougies kabels en rotortje in verdelerkap en nu is het weer over.

misschien dat dat bij jou ook het geval is.
anders zou ik het niet weten
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
chippie
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: do okt 23, 2008 6:10 am
Locatie: Groningen

Bericht door chippie »

Mijn kadett heeft er ook last van. (1.2S) Gisteren naar Houten en Noordwijk gereden. Op de terugweg werd het hokken en stoten erger. Heb toen een stop gemaakt om te kijken of ik iets kon ontdekken (wiel o.i.d. wat niet goed vastzat). Toen ik daarna weer weg reed was het over. Binnenkort de bougies en bougieskabels maar vervangen. Rotor, verdelerkap heb ik al vervangen
Kadett C 1.2S, 1979
Deluxe77
C ervaren
Berichten: 281
Lid geworden op: do mar 13, 2008 7:36 pm

Bericht door Deluxe77 »

Zet je luchtfilter dan gelijk evenop winter stand!!
C ceker!!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v232/Synetearis/DeluxePixelbakkie.jpg[/img]
daruler
C gestoord
Berichten: 1102
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:06 pm
Locatie: Echteld West
Contacteer:

Bericht door daruler »

rij nog met of open lucht filter zal mijn opginele eens op zoeken en der op zetten maar nog geen kart gehad
Afbeelding... And for those who didn't know... Fast cars are built, not bought!
Www.gasmetdiezooi.tk
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten