knipperlicht werkt niet naar behoren??

Elektrische schema's, lampen, radio/audio, aansluit thema's.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
luuk270
C gevonden
Berichten: 42
Lid geworden op: zo feb 13, 2011 1:38 pm
Locatie: hoensbroek

knipperlicht werkt niet naar behoren??

Bericht door luuk270 »

hallo

ik kwam deze week erachter dat de verlichting van mijn kadett coupe een beetje raar doet:
wanneer ik het rempedaal intrap branden de knipperlichten links, en als ik het knipperlicht naar links aanzet knippert het remlicht links en wanneer ik dan de rem weer intrap blijft het knipperlicht weer branden.
ik weet dat dit heel raar klinkt kan er zelf ook niet achterkomen wat het probleem is mischien massa van motor naar carosserie?

mvg luuk
corsa-erik
C ervaren
Berichten: 469
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 8:32 am

Re: knipperlicht werkt niet naar behoren??

Bericht door corsa-erik »

luuk270 schreef:hallo

ik kwam deze week erachter dat de verlichting van mijn kadett coupe een beetje raar doet:
wanneer ik het rempedaal intrap branden de knipperlichten links, en als ik het knipperlicht naar links aanzet knippert het remlicht links en wanneer ik dan de rem weer intrap blijft het knipperlicht weer branden.
ik weet dat dit heel raar klinkt kan er zelf ook niet achterkomen wat het probleem is mischien massa van motor naar carosserie?

mvg luuk
Je hebt waarschijnlijk een massa probleem bij de achterlicht units.

Controleer of de achterlichten goed massa maken met de carrosserie.
Jovink
C liefhebber
Berichten: 205
Lid geworden op: zo okt 18, 2009 7:23 pm
Locatie: zh
Contacteer:

Re: knipperlicht werkt niet naar behoren??

Bericht door Jovink »

corsa-erik schreef:
luuk270 schreef:hallo

ik kwam deze week erachter dat de verlichting van mijn kadett coupe een beetje raar doet:
wanneer ik het rempedaal intrap branden de knipperlichten links, en als ik het knipperlicht naar links aanzet knippert het remlicht links en wanneer ik dan de rem weer intrap blijft het knipperlicht weer branden.
ik weet dat dit heel raar klinkt kan er zelf ook niet achterkomen wat het probleem is mischien massa van motor naar carosserie?

mvg luuk
Je hebt waarschijnlijk een massa probleem bij de achterlicht units.

Controleer of de achterlichten goed massa maken met de carrosserie.
Idd, als je ergens een slechte of onvoldoende massa hebt krijg je de gekste dingen :!:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten