GTE teller aansluiten!
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
GTE teller aansluiten!
ik zoek een schema hoe ik de 3 teller moet aansluiten via de spanningsbegrenzer.
of een zeer makelijke uitleg.
of een zeer makelijke uitleg.
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
dus zeg maar de uitgaande draad op de spanningsbegrenzer is dus min en niet plus zo als ik dacht.Koekie schreef:Als je zelf draden trekt, kun je er gewoon een geschakelde plus op zetten, en de - van de teller gaat dan naar je component (temp.sens, oliedrukmeter, brandstofmeter) etc:)
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
en die van mijn zijn niet aangesloten en ik wist eerst niet hoe het moest. het middelste pootje van de spanningregelaar is dus de min van de temp en tank .ect.Tijs schreef:je temp en tank lopen dus wel gewoon via de spanningsregelaar hoor, of je nou een gte/sr of standaard hebt.
of ik moet me wel heeeel erg vergissen, maar op mijn gte setje (3 tellers) zat ook een spanningsregelaar.
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
klopt de buitenste 2 zijn een plus en een min en de middelste staat een pijltje.Tijs schreef:als je op het printje kijkt staat erop welk pootje wat is.
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
Vreemd.. Ik heb hem niet aangesloten, en het werkt perfect..Tijs schreef:je temp en tank lopen dus wel gewoon via de spanningsregelaar hoor, of je nou een gte/sr of standaard hebt.
of ik moet me wel heeeel erg vergissen, maar op mijn gte setje (3 tellers) zat ook een spanningsregelaar.
[img]http://www.joost-ram.nl/prive/images/onderschrift.JPG.jpg[/img]
dan zal die toch echt te veel aangeven, of je hebt geen originele metertjes.
kan ook zijn dat het origineel in het tellerhuisje verwerkt zit, dat je het gewoon niet gezien hebt
bij mij dat er een zelfbouwsel regelaar aan de achterkant tegenaan, omdat de originele niet meer goed werkte
kan ook zijn dat het origineel in het tellerhuisje verwerkt zit, dat je het gewoon niet gezien hebt
bij mij dat er een zelfbouwsel regelaar aan de achterkant tegenaan, omdat de originele niet meer goed werkte
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.
-
- C ervaren
- Berichten: 484
- Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
- Locatie: Zelhem
-
- C gevonden
- Berichten: 41
- Lid geworden op: di okt 13, 2009 7:04 pm
- Locatie: dordrecht
-
- C ervaren
- Berichten: 484
- Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
- Locatie: Zelhem
de tellerset kan er in principe zo uit,mits je een niet te klein stuur hebt (bij een origineel stuur past het zo),maar dan moet je de kilometerkabel achter de km.teller eerst losdraaien(draai-kliksysteem),daarna kan de tellerbak er al gedeeltelijk uit (van achter naar voor drukken). wanneer je deze zover los hebt,kun je de stekkers achter op het panneel losklikken,dan kan het tellerbakje er nog verder uit,dan blijt er een witrood draadje over,die moet je even volgen want die zit ergens achter het dashboard ineengestekkerd,lostrekken en voila !
DWARS DE HOEK OM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten