Wie heeft er een schema van de bedrading?

Elektrische schema's, lampen, radio/audio, aansluit thema's.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Wie heeft er een schema van de bedrading?

Bericht door jetelind »

Wie o wie heeft er een schema van de bedrading ben nu aan het kloten met de bedrading meeste weet ik hoe het gezeten heeft maar helaas is er iemand ook al bezig geweest met aansluiten haha.

Tweede punt is de zekeringenkast zou moeten worden gevoed vanaf de accu. Zag dat dit niet door de kabelboom word gedaan klopt dit??

Derde punt. Brandstofpomp eindelijk aangesloten tijdens starten hoor ik de pomp lopen daarna niet meer dus wanneer de sleutel in zijn geheel word omgedraait word de motor gestart dan hoor ik de brandstofpomp lopen. Tijdens het van het starten af halen loopt de pomp niet meer.

Verder ben ik nog bezig met de bedrading hoor op dit moment alleen nog maar relais zoemen van het knipperlicht, bij aanzetten lampen knapt de zekering niet veel goeds dus..
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
kevin
C ervaren
Berichten: 310
Lid geworden op: zo okt 26, 2008 10:24 pm
Locatie: odiliapeel

Bericht door kevin »

Als je brandstof pomp alleen loopt als je de sleutel doordraaid op je contact om te starten dan zit de voedigng van de brandstof pomp op het verkeerde contactpunt. De brandstof pomp mag alleen draaien als de motor loopt Als je hier meer van wilt weten zou ik peter (pietje) een pm bericht sturen.
dark-divx
C liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: di aug 22, 2006 3:06 pm
Locatie: Gent - België

Bericht door dark-divx »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


ik hoop dat je hier iets mee bent.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten