inbouwen sr tellers

Elektrische schema's, lampen, radio/audio, aansluit thema's.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
matty
C gevonden
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 5:32 pm
Locatie: alem

inbouwen sr tellers

Bericht door matty »

ik wil graag sr tellers in mijn kadett coupe bouwen maar nu is de vraag welke draden waarvoor zijn .

al vast bedankt
kadettcoupe.20e
C liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: za sep 16, 2006 8:53 pm
Locatie: gouda

Bericht door kadettcoupe.20e »

hallo je moet een olie druk meter in het blok draaien die draad trekken naar de olie druk meter [een zender met twee aan sluitingen die hoord bij de meter 1 voor de druk en 1 voor het lampje
de verlichting kan je aan sluiten op de sigaretaansteker verlichting aansluiten de draad van de temperatuur zender kan je bij de draad van orgineel dashbord weg halen dat is de blauwe draad achter de teller
de draad van de benzine meter is achter de klok blauwe zwarte draad
de toevoer naar de spaning stabieliezator kan je achter op de klok de zwarte draad gebruiken en voor de volt meter kan je de zelfde draad gebuiken


succes gr jurgen
_gijs_
C liefhebber
Berichten: 105
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 6:09 pm

Bericht door _gijs_ »

kadettcoupe.20e schreef:hallo je moet een olie druk meter in het blok draaien die draad trekken naar de olie druk meter [een zender met twee aan sluitingen die hoord bij de meter 1 voor de druk en 1 voor het lampje
de verlichting kan je aan sluiten op de sigaretaansteker verlichting aansluiten de draad van de temperatuur zender kan je bij de draad van orgineel dashbord weg halen dat is de blauwe draad achter de teller
de draad van de benzine meter is achter de klok blauwe zwarte draad
de toevoer naar de spaning stabieliezator kan je achter op de klok de zwarte draad gebruiken en voor de volt meter kan je de zelfde draad gebuiken


succes gr jurgen
Klopt dat van die temperatuur meter wel?

Ik dacht namelijk dat die meter voor olietemperatuur was,
kadettcoupe.20e
C liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: za sep 16, 2006 8:53 pm
Locatie: gouda

Bericht door kadettcoupe.20e »

ja want op je teller klok zit geen temperatuur meter meer voor de koelvloeistof en in het midden consol wel


gr jurgen
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten