knipperlicht probleem

Elektrische schema's, lampen, radio/audio, aansluit thema's.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
Bonzo
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 7:38 am

knipperlicht probleem

Bericht door Bonzo »

hallo,

ik ben nieuw op dit forum, dus weet niet of ik deze vraag in het goede topic stel.

ik heb laatst een c1 kadett gekocht, en ben deze nu een beetje aan het opknappen. nu zag ik laatst tot mijn verbazing dat mijn knipperlichten niet goed werken aan de achterkant.

wanneer ik richting aan geef doen ze het wel, maar wanneer ik de lampen aan zet, en dan richting aan geef, begint mijn achterlicht te knipperen in plaats van het knipperlicht.. hoe kan dit komen, en/of heeft iemand mischien een schema of foto van de dradenkleuren, en waar deze bij horen

gegroet, bonzo
corsa-erik
C ervaren
Berichten: 469
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 8:32 am

Bericht door corsa-erik »

Waarschijnlijk een probleem met de massa van je achterlicht.
Bonzo
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 7:38 am

Bericht door Bonzo »

corsa-erik schreef:Waarschijnlijk een probleem met de massa van je achterlicht.
dus moet ik nieuwe kabels leggen? of hoe ga ik dit probleem verhelpen, ben niet zo heel goed in het kabelboom gebeuren namelijk..
toppertheo
C ervaren
Berichten: 350
Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
Locatie: noordwolde

Bericht door toppertheo »

er zit ergens achteraan een kabeltje op het frame van de auto geschroefd en die moet je dan even los halen en opschuren en het plekje waar hij op het frame komt ook even roestvrij maken en dan nog een keer proberen.

hoor wel of het over is anders nog even een keer hier melden dat het niet over is.

groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
Bonzo
C gevonden
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 7:38 am

Bericht door Bonzo »

toppertheo schreef:er zit ergens achteraan een kabeltje op het frame van de auto geschroefd en die moet je dan even los halen en opschuren en het plekje waar hij op het frame komt ook even roestvrij maken en dan nog een keer proberen.

hoor wel of het over is anders nog even een keer hier melden dat het niet over is.

groeten.
het is verholpen hierdoor ja.. zat alleen geen kabeltje aan bij mij, maar de beugels waar de achterlicht unit invalt is de - van het hele zaakje.. heb daar keer overheen geschuurt, en toen deden ze het perfect.. bedankt voor de reacties,

gegroet...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten