HELP electriker gezocht.

Elektrische schema's, lampen, radio/audio, aansluit thema's.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Bericht door Tijs »

van het thermometer klokje gaat er gewoon een draadje naar de thermometer.... je moet wel zorgen dat de spannings regelaar goed is.. anders geeft ie te veel aan(zoals bij mij)
en idd, gewoon het draadje keertje aan de massa houden, slaat het metertje uit, dan zou het metertje goed moeten zijn
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
Daigo
C gestoord
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr mar 14, 2008 11:27 am
Locatie: Gemonde

Bericht door Daigo »

Het probleem is opgelost ( jippiekajee)

Ik heb vanmorgen ongeveer uurtje besteed aan het lezen en uitzoeken van het elektrische schema van een SR.
Ik had na even zoeken in mijn boeken een paar duidelijke kaarten gevonden. Dus dat ging allemaal goed.
Toen ik eenmaal wist hoe het moest zitten ben ik gaan kijken hoe het bij mij zat. En alles zat goed tot onze verbazing.

Maar na even de printplaat door te hebben gemeten kwamen we tot conclusie dat er een fout zat in de printplaat bij de massa van de temperatuur meter. Dus nog eens even goed nagedacht en gewoon een extra kabeltje bijgetrokken vanaf massa naar achterkant printplaat

En nu werkt alles als een tierelier. Dus dat probleem is GELUKKIG ook weer opgelost tevens heb ik dus meteen weer mijn cockpit met toerenteller ingebouwd. Dus weer groot probleem opgelost.

mvg gerry.

En nog bedankt voor de eventuele hulp enz.
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten