de ventilator die voor de kachel zit.
doet soms bij mij niet. eerst kabelbreuk dit verholpen. maar het blijkt dat de ventilator te zwaar loopt. soms komt de ventilator niet op gang en blijft dus stil staan.
Nu is mijn vraag kun je plastic shoepen schijf erhalen door dat een plaatje eraf te halen, en dan de as schoon maken en dan weer totaal in elkaar zetten?
verwarming
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
Re: verwarming
gewoon rustig uit elkaar halen en de as schoon maken, help meesta wel, maar soms niet voor lange tijd
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
Re: verwarming
past een kachelaanjager van een C1 ook in een c2 of zit hier verschil in ?
-
- C liefhebber
- Berichten: 229
- Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
- Locatie: Velp nabij Arnhem
- Contacteer:
Re: verwarming
Past gewoon. Ik ga zelf van zink een adapter stuk maken om een Corsa A motor erin te zetten (wil meer blaas kracht).... Je kan in principe met kogellagervet de motor weer een jaartje op weg helpen als je 'm goed smeert.... En schoonhouden helpt echt een hoop....
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
Re: verwarming
ok bedankt voor de informatie.
-
- Beheerder
- Berichten: 420
- Lid geworden op: zo mei 21, 2006 11:21 pm
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Re: verwarming
De eerste C1's zijn positief geschakeld, later was dit negatief (of juist andersom).
Dit houd in, als je je motortje er in stopt en aansluit bij de connector de draden kwa kleuren niet kloppen.
en dat deze zal gaan zuigen i.p.v blazen!
Dit is op te lossen door de draden op de motor even om te draaien. (controleer dit voor het inbouwen scheelt veel werk).
Anders krijg je het zelfde als in een van mijn auto's, dat je daarna de draden omdraait, bij de stekker. maar dan kan je maar een stand laten werken... vol vermogen of half vermogen....
Dit houd in, als je je motortje er in stopt en aansluit bij de connector de draden kwa kleuren niet kloppen.
en dat deze zal gaan zuigen i.p.v blazen!
Dit is op te lossen door de draden op de motor even om te draaien. (controleer dit voor het inbouwen scheelt veel werk).
Anders krijg je het zelfde als in een van mijn auto's, dat je daarna de draden omdraait, bij de stekker. maar dan kan je maar een stand laten werken... vol vermogen of half vermogen....
By ikke geschryfd
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast