dag mensen
ik heb mijn project wwer van stal gehaald.nu ik mijn werkplaats/gereedschap een beetje beter voor elkaar heb.(lees straalcabine pers luchtgereedschappen)nu ben ik begonnen met het onderstel. de eerste onderdelen heb ik nu gestraald en worden in de epoxy gezet. nu even mijn vragen de panhardstang van mijn 1600 as is niet kaarsrecht hoort dit of is deze gewoon verpoerd. verder zou ik het liefst alle rubbers vervangen weet iemand waar ik deze rubbers kan bestellen (liefst orgineel)
mvg
aantal vragen
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
Re: aantal vragen
Hij hoort kaars recht !
Rubbers zou gelijk sport rubbers nemen biesheuvel levert die bijvoorbeeld hou ff rekening mee als je hem gaat verlagen dat hij in lengte verstelbaar dient te worden.
Rubbers zou gelijk sport rubbers nemen biesheuvel levert die bijvoorbeeld hou ff rekening mee als je hem gaat verlagen dat hij in lengte verstelbaar dient te worden.
c2 coupe gte 2.4 45 webers (2.0 motor in volgende tuning fase)
Re: aantal vragen
voor rubbers kun je ook fredje een pm sturen, die leverd complete sets voor de hele auto.
lekker stug PU
volgens mij zit de panhardstang daar ook bij
lekker stug PU
volgens mij zit de panhardstang daar ook bij
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.
Re: aantal vragen
Een verstelbare panhard stang is bij Sander79 hier op het forum te kopen,
die maakt hele mooie
die maakt hele mooie
Re: aantal vragen
okeej dus hij is klaar voor het oudijzer:S zit er nog verschil tussen een 1200 panhardstang en die van een 1600?
ik wil mijn auto zo orgineel mogelijk maken. dus iemand een idee waar ik deze rubbers eventueel zou kunnen vinden? verders nog even een vraag over roestige bouten wat doen jullie hiermee voor het monteren spuit je deze in zinkspray oid om het te beschermen tegen nieuwe roestvorming?
ik wil mijn auto zo orgineel mogelijk maken. dus iemand een idee waar ik deze rubbers eventueel zou kunnen vinden? verders nog even een vraag over roestige bouten wat doen jullie hiermee voor het monteren spuit je deze in zinkspray oid om het te beschermen tegen nieuwe roestvorming?
-
- C verslaafd
- Berichten: 812
- Lid geworden op: di okt 31, 2006 1:44 pm
- Locatie: Nijmegen
Re: aantal vragen
Volgens mij zit daar geen verschil in. Het enige verschil zit in de lengte van sedan/coupe modellen en die van city/station modellen, die laatste hebben een aanzienlijk kortere panhardstang.
Wat betreft bouten; als ze nog nieuw te krijgen zijn haal ik altijd nieuwe bij de ijzerboer. Als het speciale bouten zijn (bijv. met een geklonken ring eronder, o.i.d.) en ze zijn nergens meer te krijgen dan kan je overwegen om ze te ontroesten en opnieuw te laten verzinken.
Wat betreft bouten; als ze nog nieuw te krijgen zijn haal ik altijd nieuwe bij de ijzerboer. Als het speciale bouten zijn (bijv. met een geklonken ring eronder, o.i.d.) en ze zijn nergens meer te krijgen dan kan je overwegen om ze te ontroesten en opnieuw te laten verzinken.
Festina lente...
- Kadett C SDN, '76, 1.2s - daily
- Kadett C City, '76, 1.2 - TE KOOP!
- Kadett C GT/E, '76, 2.0s - in restauratie
- Kadett C SDN, '76, 1.2s - daily
- Kadett C City, '76, 1.2 - TE KOOP!
- Kadett C GT/E, '76, 2.0s - in restauratie
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten