remleidingen (nieuwe set)

Remmen, veren, assen, velgen.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
wallaysdieter
C verslaafd
Berichten: 578
Lid geworden op: ma mar 29, 2010 3:18 pm
Locatie: heuvelland (belgie)

remleidingen (nieuwe set)

Bericht door wallaysdieter »

dus: zit ik mijn kadett wat in elkaar te steken, dacht ik bij mezelf, even de nieuwe remleidingenset bekijken.
ik had mijn oude set nog dus ik vergelijk even en ik vind het erg raar:

maar deze past dus voor geen meter , ik snap het echt niet, er zitten enkele stukken tekort bij,
om alles te kunnen passen, en sommige staven zijn niet lang genoeg, of de hele zooi is gewoon
niet correct, of ik ben té veel amateur :cry:

hier heb je het zakje met opschrift en 2 leidingen voor aan de remklauw.
Afbeelding

hier heb je het lange stuk remleiding, loopt van voor tot aan de achteras, daarvoor heb ik 2 leidingen die samen
even lang zijn, maar daarvoor moet je ze aan elkaar maken, waarvoor niets is bijgeleverd. want het oude stuk is
maar 1 deel
Afbeelding

dan heb je het stuk voor op de achteras, waar 2 stukken tamelijk uitkomen, maar het derde stuk heb ik niet ,
ik heb enkel nog deze 2 die te kort zijn
Afbeelding

dan heb ik er ook nog dit stuk die moet vernieuwd worden natuurlijk.. dit heb ik dus ook niet echt...
Afbeelding

snapt iemand me? :lol: ik weet het , het is ingewikkeld, maar ik snap er dus echt de kl**ten van
Das alles ist Deutschland - das alles sind wir

--

Wir leben und wir sterben hier
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: remleidingen (nieuwe set)

Bericht door Automatic-freak »

Volgens mij moet je één lang stuk hebben van de bekrachtiger naar de achteras (de langste van de twee); de andere lange van de bekrachtiger naar wiel rechtsvoor, een korter stuk voor het wiel linksvoor.