2.2 Remmen

Remmen, veren, assen, velgen.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Sander79
C liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do sep 10, 2009 7:34 pm
Locatie: Schijndel

Re: 2.2 Remmen

Bericht door Sander79 »

REDP. schreef:Die 1200 van Sander stopt toch ook wel met de orginele remmen :lol: :lol: :lol:
Hahahahahahahaha :lol:
Kadettloos...........
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Re: 2.2 Remmen

Bericht door jetelind »

Weet iemand trouwens die schijven van barry i.c.m kadett gsi klauwen of mijn fuchs velgen er nog op passen?
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: 2.2 Remmen

Bericht door erny70 »

jetelind schreef:Weet iemand trouwens die schijven van barry i.c.m kadett gsi klauwen of mijn fuchs velgen er nog op passen?
kun je het beste barry zelf ff een PB-tje doen, hij gaat schuil achter de naam snik snak als ik het goed heb.
Sander79
C liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do sep 10, 2009 7:34 pm
Locatie: Schijndel

Re: 2.2 Remmen

Bericht door Sander79 »

Rembekrachtiger: Senator-B
Hoofremcilinder: Omega-A

Met een pasplaat er tussen. Alles passend gemaakt. Nu kijken hoe het remt straks :mrgreen:

Afbeelding
Kadettloos...........
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Re: 2.2 Remmen

Bericht door Pietje »

Waarom niet gewoon de HRC van de Senator????

Dit remt op zicht wel aardig wel vind ik het nadeel van dit systeem als je gaat remmen met de auto je niet echt pedaaldruk hebt door de enorme bult vacuum.

Ik dit ook op mijn coupe gehad maar ben weer terug gestapt naar een orginele. Ben je trouwens niet bang met je pasplaat dat je daar een lekkage gaat krijgen??
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
Sander79
C liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do sep 10, 2009 7:34 pm
Locatie: Schijndel

Re: 2.2 Remmen

Bericht door Sander79 »

Pietje schreef:Waarom niet gewoon de HRC van de Senator????

Dit remt op zicht wel aardig wel vind ik het nadeel van dit systeem als je gaat remmen met de auto je niet echt pedaaldruk hebt door de enorme bult vacuum.

Ik dit ook op mijn coupe gehad maar ben weer terug gestapt naar een orginele. Ben je trouwens niet bang met je pasplaat dat je daar een lekkage gaat krijgen??
Ik wil eerst dit proberen, dan hoef ik als het goed is, de remmen achter niet te begrenzen.
De voorremmen op de 2 dichts bij de bekrachtiger. (die 2 die 90 graden bij elkaar zitten)
En de achter remmen op de voorste. Zo zat het ook bij de Omega. :D

En tussen die "pasplaat" een pakking maken, zodat hij luchtdicht word.

Greetz Sander

Mag ik je eens vragen hoe je erbij komt dat je geen begrenzer hoeft te plaatsen naar de achteras??
Omdat de diameter kleiner is??
Kadettloos...........
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten