HahahahahahahahaREDP. schreef:Die 1200 van Sander stopt toch ook wel met de orginele remmen
2.2 Remmen
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
Re: 2.2 Remmen
Kadettloos...........
Re: 2.2 Remmen
Weet iemand trouwens die schijven van barry i.c.m kadett gsi klauwen of mijn fuchs velgen er nog op passen?
Bezig met het restaureren van een kadett rallye 20E wit/geel jetelind.hyves.nl (fotos)
Re: 2.2 Remmen
kun je het beste barry zelf ff een PB-tje doen, hij gaat schuil achter de naam snik snak als ik het goed heb.jetelind schreef:Weet iemand trouwens die schijven van barry i.c.m kadett gsi klauwen of mijn fuchs velgen er nog op passen?
Re: 2.2 Remmen
Rembekrachtiger: Senator-B
Hoofremcilinder: Omega-A
Met een pasplaat er tussen. Alles passend gemaakt. Nu kijken hoe het remt straks
Hoofremcilinder: Omega-A
Met een pasplaat er tussen. Alles passend gemaakt. Nu kijken hoe het remt straks
Kadettloos...........
Re: 2.2 Remmen
Waarom niet gewoon de HRC van de Senator????
Dit remt op zicht wel aardig wel vind ik het nadeel van dit systeem als je gaat remmen met de auto je niet echt pedaaldruk hebt door de enorme bult vacuum.
Ik dit ook op mijn coupe gehad maar ben weer terug gestapt naar een orginele. Ben je trouwens niet bang met je pasplaat dat je daar een lekkage gaat krijgen??
Dit remt op zicht wel aardig wel vind ik het nadeel van dit systeem als je gaat remmen met de auto je niet echt pedaaldruk hebt door de enorme bult vacuum.
Ik dit ook op mijn coupe gehad maar ben weer terug gestapt naar een orginele. Ben je trouwens niet bang met je pasplaat dat je daar een lekkage gaat krijgen??
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
Re: 2.2 Remmen
Ik wil eerst dit proberen, dan hoef ik als het goed is, de remmen achter niet te begrenzen.Pietje schreef:Waarom niet gewoon de HRC van de Senator????
Dit remt op zicht wel aardig wel vind ik het nadeel van dit systeem als je gaat remmen met de auto je niet echt pedaaldruk hebt door de enorme bult vacuum.
Ik dit ook op mijn coupe gehad maar ben weer terug gestapt naar een orginele. Ben je trouwens niet bang met je pasplaat dat je daar een lekkage gaat krijgen??
De voorremmen op de 2 dichts bij de bekrachtiger. (die 2 die 90 graden bij elkaar zitten)
En de achter remmen op de voorste. Zo zat het ook bij de Omega.
En tussen die "pasplaat" een pakking maken, zodat hij luchtdicht word.
Greetz Sander
Mag ik je eens vragen hoe je erbij komt dat je geen begrenzer hoeft te plaatsen naar de achteras??
Omdat de diameter kleiner is??
Kadettloos...........
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten