Upgraden remmerij maar wel voor 13 inch
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
ja bij mij ook maar ik heb nog een jaar de tijd om een en ander te verzamelen.
Ik heb gelukkig het belangrijkste al
- motor
- bak
- as ( van de week even overbrenging kijken)
- tussenassen.
Nu alleen nog remmerij uitzoeken en de GROEP A uitlaat.
dan heb ik alles.
( en tsja ik moet er flink voor werken en kan niet meer uitgaan omdat ik dan geen geld heb voor me racer :p ) achja er blijven keuzes in het leven.
Ik heb gelukkig het belangrijkste al
- motor
- bak
- as ( van de week even overbrenging kijken)
- tussenassen.
Nu alleen nog remmerij uitzoeken en de GROEP A uitlaat.
dan heb ik alles.
( en tsja ik moet er flink voor werken en kan niet meer uitgaan omdat ik dan geen geld heb voor me racer :p ) achja er blijven keuzes in het leven.
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
-
- C ervaren
- Berichten: 469
- Lid geworden op: ma jan 22, 2007 8:32 am
"men zegt" dat het bij ATS velgen afhangt wat de ET waarde is.Daigo schreef:Maar even voor duidelijkheid.
Past dit met 13 inch ATS?
want daar gaat het om. Ik dacht namelijk dat je met rekord schijven 14 inch moest voeren omdat het anders niet paste.
Schijnt dus zo te zijn dat niet alle ATS velgen over 2.2 remmerij heen passen.
-
- C verslaafd
- Berichten: 581
- Lid geworden op: di jan 06, 2009 7:54 pm
- Locatie: Cuijk
- Contacteer:
De brembo klauwen van een Alfa 75 zijn redelijk goed te krijgen. Prijs zal tussen de 50 en de 100 euro liggen voor een setje. De types waar ze op zitten zijn de 2.0 Twin Spark, de 1.8 Turbo en de V6. op de sloop zijn deze te herkennen aan de 5 gaats wielophanging, de 4 gaats uitvoeringen hebben waardeloze klauwen en massieve schijven. Gezocht adertentie op marktplaats zal wel een paar reactie opleveren denk ik..
Ik zal eens aan een vriend van mij vragen of hij zijn setje wil verkopen, komt van de caravan met C20LEt af. Waren nieuwe Rekord 2.2 schijven. Hij wil toch 4 zuiger klauwen gaan monteren.
Ik zal eens aan een vriend van mij vragen of hij zijn setje wil verkopen, komt van de caravan met C20LEt af. Waren nieuwe Rekord 2.2 schijven. Hij wil toch 4 zuiger klauwen gaan monteren.
Saab powerrr
Wat bedoel je daar met verbreden? de klauwen? hoe doe je dat?giuliettaevo schreef:www.mantacabrio.nl
- Rekord 2.2 schijven met originele klauwen maar wel verbreed.
- rekord 2.2 schijven met mooie alu 2 zuiger Brembo klauwen van Alfa 75 TS/ V6. passen er zo op. misschien een heel klein randje van de naaf afdraaien omdat die de klauw raakt, hangt van de naven af( ene kadett hadden we er wel last van, andere niet )
En stel dat je met een 1.2S rijdt en je wilt naar bijv. 2.4 wat doe je dan met de achterremmen en rembekrachtiger?
-
- C gestoord
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
- Locatie: oss
-
- C verslaafd
- Berichten: 581
- Lid geworden op: di jan 06, 2009 7:54 pm
- Locatie: Cuijk
- Contacteer:
Even op www.mantacabrio.nl kijken.... staat het allemaal uitgelegd.Ray2712 schreef:Wat bedoel je daar met verbreden? de klauwen? hoe doe je dat?
En stel dat je met een 1.2S rijdt en je wilt naar bijv. 2.4 wat doe je dan met de achterremmen en rembekrachtiger?
Als je van een 1.2 naar een 2.4 gaat moet je ook je achteras wisselen en kun je ook de remmmen gebruiken die op die as horen. Ombouwen naar schijven is nog niet echt nodig dan, zelfs de TUV eist dit niet.
Saab powerrr
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten