Banden vraag

Remmen, veren, assen, velgen.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Banden vraag

Bericht door RensR »

Ik heb een band kapot, er zit een scheurtje van een cm of zo in de zijkant net buiten de binnenste stalen rand van de band onder de velg. Als de band opgepompt is, blijft hij dus hard maar dit lijkt me geen goed idee om hier op verder te rijden. Nu zit ik met een dilemma wat ik het beste kan doen.
Ik heb een set nieuwe banden van continental voor slechts 99 euro. Verder al een adres van iemand die ze voor vijf euro per stuk op mijn velgen wil leggen. Op zich een mooie deal lijkt me.
Verder heb ik ergens voor 160 euro vijf velgen van een kadett met vier chrome wieldoppen en gebruikte banden gevonden. Ook een prima deal, ik wilde namelijk al langer kadett velgen voor mijn winterbanden. Nu weet ik niet wat de beste optie is... Wat denken jullie?
lukelaaf
C liefhebber
Berichten: 186
Lid geworden op: za okt 15, 2011 6:10 pm
Locatie: Oss

Re: Banden vraag

Bericht door lukelaaf »

Drake velgen halen en dan van de winter daar winterbanden op leggen en dan na de winter nieuwe banden of 1 op die zomer velgen

groeten Luke
55pk... Op de achter wielen!
coinoperator
C verslaafd
Berichten: 839
Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:40 pm

Re: Banden vraag

Bericht door coinoperator »

Hou je er wel rekening mee dat je komende winter niet met je auto mag rijden?

Al die plannen worden nogal verziekt door onze &*%^&%^regering
vertrokken
lukelaaf
C liefhebber
Berichten: 186
Lid geworden op: za okt 15, 2011 6:10 pm
Locatie: Oss

Re: Banden vraag

Bericht door lukelaaf »

Oohja dat was ik al vergeten ja

groeten Luke
55pk... Op de achter wielen!
RensR
C geïnteresseerd
Berichten: 71
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 7:02 pm

Re: Banden vraag

Bericht door RensR »

Het is mijn eerste en enige auto, dus vol tarief zal het moeten worden als de huidige regelingen doorgaan. Voor een C1 uit 76 zal dat enkele jaren een honderdje extra kosten, maar daar doet deze jongen hem niet voor weg!
frank58
C gevonden
Berichten: 24
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 9:51 pm

Re: Banden vraag

Bericht door frank58 »

RensR schreef:Het is mijn eerste en enige auto, dus vol tarief zal het moeten worden als de huidige regelingen doorgaan. Voor een C1 uit 76 zal dat enkele jaren een honderdje extra kosten, maar daar doet deze jongen hem niet voor weg!
nieuwe mrb gaat pas 1 jan 2014 in.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast