De perfecte winterband voor mijn Kadett

Remmen, veren, assen, velgen.

Moderators: JvV, kriekje, opelnl

Gesloten
DenJohnny
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: vr nov 16, 2012 12:36 pm

De perfecte winterband voor mijn Kadett

Bericht door DenJohnny »

Beste leden,

Bij deze wou ik vragen waar jullie jullie banden voor de geliefde Opel Kadett kopen. Ik heb het steeds bij een locale dealer bij mij in de buurt gedaan, maar deze winter ga ik vaak naar Duitsland rijden en zoals iedereen wel weet zijn de winters daar wel wat harder dan bij ons. Dus ik heb nu wel echt winterbanden nodig. Omdat ik, net zoals jullie al mijn tijd en energie in mijn auto steek, wil ik ook de perfecte winterbanden. Niks mag aan mijn auto raken (dat gevoel kennen jullie wellicht wel).

Onlangs heb ik via een ander forum een leuke site ontdekt: http://www.tirendo.nl

hebben jullie ervaring met zulke sites? Ja, met welke dan. En wat dneken jullie van de van mij voorgestelde website?

Zoals jullie zien, ben ik nogal wantrouwig wat kopen op het internet aangaat.
gabbermaikel
C ervaren
Berichten: 265
Lid geworden op: za mar 27, 2010 8:40 pm

Re: De perfecte winterband voor mijn Kadett

Bericht door gabbermaikel »

ik heb onder mijn dagelijkse auto vredestein snowtrac3. Volgens mij best wel goede banden en mijn broer(bandenboer) zei dat ook. En ik heb ze besteld bij autobandenmarkt. Snelle levering(3 dagen sneller dan ze zeiden) en 1 van de goedkoopste van nederland.
in het bezit van een c1 coupe met volvo b230fk, bijna klaar.
Jovink
C liefhebber
Berichten: 205
Lid geworden op: zo okt 18, 2009 7:23 pm
Locatie: zh
Contacteer:

Re: De perfecte winterband voor mijn Kadett

Bericht door Jovink »

Die snowtracs heb ik er swinters ook onder zitten
prima bandjes, en goed betaalbaar.

eerdaags er weer ff onder leggen anders word t glijden staks
Opel Kadett 1200 C Coupe
DenJohnny
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: vr nov 16, 2012 12:36 pm

Re: De perfecte winterband voor mijn Kadett

Bericht door DenJohnny »

ik heb nu bij tirendo besteld. Dus als het meevalt, dan zal ik het zeker laten weten.
DenJohnny
C gevonden
Berichten: 6
Lid geworden op: vr nov 16, 2012 12:36 pm

Re: De perfecte winterband voor mijn Kadett

Bericht door DenJohnny »

Ik heb dus bij Tirendo besteld. Ze hadden mij een levering van 2 werkdagen beloofd. Dat is hun niet gelukt. Maar na 5 dagen waren de banden er en verder geen complicaties. Dus ik kan niet klagen.

@Jovink: ze hebben er ook een hele selectie Vredestein banden. Dus misschien ook iets voor jou (zie:http://www.tirendo.nl/auto/banden/vredestein/) Trouwens als nederlander, moeten we Vredestein een beetje promoten. Ookal zijn de russen er mee weg :? .
Als niet, dan zijn er nog een heleboel andere aanbieders in Nederland.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten