schijfremmen achter.
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
-
- C gestoord
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
- Locatie: oss
Ja precies daar heb je een remdruk regelaar voor.daruler schreef:patrick de boer schreef:ik denk dat zoon setje op een 1200 mee problemen veroorzaakt
als voordele of nut
a de achter remme werken bijna niet mee
b je hebt ook een maximale remvertraging waar je niet over heen mag
c als je rem verdeling fout is
bv door achter harder teremme gaat je kont om hoog en kun
je makenlijk rond spinne
rem kracht verdeler er tussen? toch?
Die moet je er ook bij zetten en de oude eruit halen.
Heb ik ook gedaan en hij overremt hem achter niet en als ie dat wel dreigd te doen dan stel je dat weer zo af met die regelaar.
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
-
- C verslaafd
- Berichten: 589
- Lid geworden op: di mei 16, 2006 9:24 am
- Locatie: Zeeland (noord-brabant)
Eerlijk gezegd heeft het weinig te maken met pk's maar meer met topsnelheden en gewicht.. En uiteraard voor welk gebruik je het systeem bouwt.Jigsaw schreef:Deze link dus : klik
ik vroeg me af tot hoeveel pk je kunt gaan met deze schijfremmen icm rekord remmen voor.
rekord icm met trommels gaat tot 150pk geloof ik.
Met vriendelijke groet,
Mark
Kadett C2 Coupe Berlinetta
Kadett C2 Coupe (in restauratie)
Kadett C2 Limo (daily driver)
Kadett C2 Caravan (daily driver)
Kadett C2 City (Gereed voor de ombouw)
Ascona B 2.0 16V (Gestolen)
Kadett B, (mag weg)
Calibra 2.0 16V turbo 4x4, donor voor mn City
Kadett C2 Coupe (in restauratie)
Kadett C2 Limo (daily driver)
Kadett C2 Caravan (daily driver)
Kadett C2 City (Gereed voor de ombouw)
Ascona B 2.0 16V (Gestolen)
Kadett B, (mag weg)
Calibra 2.0 16V turbo 4x4, donor voor mn City
-
- C gestoord
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
- Locatie: oss
-
- C ervaren
- Berichten: 350
- Lid geworden op: di dec 12, 2006 8:54 pm
- Locatie: noordwolde
remt hij makkelijk af hoor
omdat je remt gaat je neus van de auto naar beneden en gaat het meeste gewicht naar je voorwielen en die zullen dus ook het meeste remvermogen moeten kunnne leveren (meen iets van 70% van totaal rem vermogen) dus hoe meer remvermogen je voor hebt hoe minder je achter hoeft te hebben, (tot een bepaald punt en dan gaat de auto over de voorwielen glijden).
groeten.
omdat je remt gaat je neus van de auto naar beneden en gaat het meeste gewicht naar je voorwielen en die zullen dus ook het meeste remvermogen moeten kunnne leveren (meen iets van 70% van totaal rem vermogen) dus hoe meer remvermogen je voor hebt hoe minder je achter hoeft te hebben, (tot een bepaald punt en dan gaat de auto over de voorwielen glijden).
groeten.
sedan 1200S automaat (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
city 1200 getuned (verkocht)
sedan 2 liter 8V (verkocht)
sedan 1200 S (in opbouw) word nu een 2.0 16V (verkocht)
coupe 2 liter 16V (wacht op restauratie)
orgineele coupe GT/E 1900 (verkocht)
-
- C gestoord
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
- Locatie: oss
-
- C gestoord
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
- Locatie: oss
Ja er zijn erbij die liggen te kloten met de remmerij van een Kadett GSI of Calibra remklauwen.
Is echter 1 nadeel zodra je de auto helemaal indraait komt de remklauw tegen de draagarm aan drukt je de remklauw leeg waardoor je geen eerst weer moet pompen voor je remdruk hebt.
Is echter 1 nadeel zodra je de auto helemaal indraait komt de remklauw tegen de draagarm aan drukt je de remklauw leeg waardoor je geen eerst weer moet pompen voor je remdruk hebt.
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten