PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
Moderators: JvV, kriekje, opelnl
-
- C gestoord
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
- Locatie: oss
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
ik heb het m5 dif in een frame van kokers gehangen
hangt nu zeer stevig
hangt nu zeer stevig
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
kijk anders even in mijn topic. De stalen bussen kun je er uitdraaien in een normale schroefbank
(heb ik ook gedaan) en dan de rubbers eruit branden.
Buitenhulzen goed schoon schuren beetje dreft eraan en hoppalakee nieuwe erin persen en dan pas de
stalen binnehuls met wat dreft erin persen.
gaat zonder problemen.
(heb ik ook gedaan) en dan de rubbers eruit branden.
Buitenhulzen goed schoon schuren beetje dreft eraan en hoppalakee nieuwe erin persen en dan pas de
stalen binnehuls met wat dreft erin persen.
gaat zonder problemen.
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
-
- C verslaafd
- Berichten: 839
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:40 pm
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
Buitenhulzen?
Binnenhulzen?
Ik heb één stalen bus(huls) met rubber er in.
Mis ik iets?
Binnenhulzen?
Ik heb één stalen bus(huls) met rubber er in.
Mis ik iets?
vertrokken
-
- C gestoord
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
- Locatie: oss
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
als het goed is heb je een buiten dunwandig en een binnenhuls dikwandig
-
- C verslaafd
- Berichten: 839
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:40 pm
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
Niets van te zien hier,
ook niet na totaal uitmekaar gesloopt te zijn.
ook niet na totaal uitmekaar gesloopt te zijn.
vertrokken
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
huh? dat moet haha.
Je hebt in de draagarmen inderdaad een dunne buitenhuls
dan heb je de rubber en dan een dikke binnenhuls.
Je kunt de dikke binnenhuls eruit persen en dan allemaal goed schuren natuurlijk
(doormiddel van bankschroef of met tapeind erdoor)
ben creatief!.
En dan kun je met behulp van een brander de rubbers aanstoken/verwarmen
en dan met een beetje wrikken (als de rubber lekker brand enz)
kun je hem wel los wrikken van de dunne buitenhuls.
eventueel zou ik nog wel wat foto's kunnen plaatsen,
maar in mijn restauratie topic staan er ook foto's van.
mvg Gerry
Je hebt in de draagarmen inderdaad een dunne buitenhuls
dan heb je de rubber en dan een dikke binnenhuls.
Je kunt de dikke binnenhuls eruit persen en dan allemaal goed schuren natuurlijk
(doormiddel van bankschroef of met tapeind erdoor)
ben creatief!.
En dan kun je met behulp van een brander de rubbers aanstoken/verwarmen
en dan met een beetje wrikken (als de rubber lekker brand enz)
kun je hem wel los wrikken van de dunne buitenhuls.
eventueel zou ik nog wel wat foto's kunnen plaatsen,
maar in mijn restauratie topic staan er ook foto's van.
mvg Gerry
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
-
- C verslaafd
- Berichten: 839
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:40 pm
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
zit er wellicht een verschil tussen de draagarm armen?
1 kant heeft een gesloten arm, de ander open.
1 kant heeft een gesloten arm, de ander open.
vertrokken
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
uhm wat bedoel je?
bij mijn weten zijn alle c-kadett draagarmen qua constructie hetzelfde behalve dan wat verstevigingen
bij de 1600 en gte as.
maar voor de rest (Bussen enz) zijn ze gewoon hetzelfde).
ps. ik zie op je tweede foto dat je de binnenste bussen er wel heel hebt uitgekregen
maar die dunnen buitenbus heb je doorgezagen (geslepen) weet ik veel.
daar zit het rubber in gevulkaniseert. maar uit die bus had je hem dus moeten ''uitbranden''
nu moet je wel nieuwe/andere dunne buitenhulzen ergens versieren.
want die heb je toch echt wel nodig!!.
G
bij mijn weten zijn alle c-kadett draagarmen qua constructie hetzelfde behalve dan wat verstevigingen
bij de 1600 en gte as.
maar voor de rest (Bussen enz) zijn ze gewoon hetzelfde).
ps. ik zie op je tweede foto dat je de binnenste bussen er wel heel hebt uitgekregen
maar die dunnen buitenbus heb je doorgezagen (geslepen) weet ik veel.
daar zit het rubber in gevulkaniseert. maar uit die bus had je hem dus moeten ''uitbranden''
nu moet je wel nieuwe/andere dunne buitenhulzen ergens versieren.
want die heb je toch echt wel nodig!!.
G
Laatst gewijzigd door Daigo op di apr 06, 2010 5:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
-
- C verslaafd
- Berichten: 839
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:40 pm
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
de 2 armen zijn niet gelijk aan het eind.
1 arm is gesloten en 1 eind is open als je de bussen er uit haalt
1 arm is gesloten en 1 eind is open als je de bussen er uit haalt
vertrokken
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt eerlijk gezegt.coinoperator schreef:de 2 armen zijn niet gelijk aan het eind.
1 arm is gesloten en 1 eind is open als je de bussen er uit haalt
heb je een foto? ofzo
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
-
- C verslaafd
- Berichten: 839
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:40 pm
Re: PU bussen monteren in onderdraagarm HOE?
Je weet toch wel hoe een draagarm er uit ziet?
De twee armen die aan de auto komen
1 komt aan de asbody de ander aan de carosserie
-----> DIE <----- 2 armen
De uiteinden zijn niet gelijk, 1 is dicht 1 is open
De twee armen die aan de auto komen
1 komt aan de asbody de ander aan de carosserie
-----> DIE <----- 2 armen
De uiteinden zijn niet gelijk, 1 is dicht 1 is open
vertrokken
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten