Bij de RDW FF inchecken en naar de weegbrug.
Daarna boven de put gaan staan (de GT/E is aan de lage kant).
Gelukkig een liefhebber getroffen (geen GT/E kenner), maar hij vertrouwde de dingen die ik zei, zoals de lijst met 28 bekende 1000 serie GT/E's: 70-UK-49 t/m FF-63-NH.
Ook het artikel over de test met deze auto (was toen GG-DZ 486) vond hij erg leuk.
Dan bleek er een cilinderinhoud van 1956 ccm op de Duitse papieren te staan.
Dat was een reden om af te wijken van het echte type "KADETT GT/E".
Ik kon laten zien dat de werkelijke inhoud 1979 ccm is, en dus wel een echte 1000er GT/E is.
Na een kwartiertje kwam het verlossende woord dat deze inderdaad echt is, en ook als echt geregistreerd gaat worden.
Nog naar binnen om te betalen en BPM aangifte te doen (ondanks dat het bedrag €0 is).
Ik ben benieuwd welk kenteken het gaat worden. De APK is in ieder geval slechts een formaliteit en voor Autobedrijf Jan van Zeeland in Bakel!
Jazeker, dus!JvV schreef:En is het kenteken helemaal rond ?