kadett coupe project. naa vele jaren weer aan begonnen !!!

Hier kun je je verhaal over je restauratie/verbouwing van je Kadett kwijt.

Moderator: JvV

tom Kadettielac
C liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: do aug 26, 2010 9:40 pm

Re: kadett coupe project. naa vele jaren weer aan begonnen !

Bericht door tom Kadettielac »

bij deze het verhaal van voorafaan
het begon allemaal met deze coupe toen ik een jaar of 18 was
Afbeelding

al snel was ik bij hans (pipo) weze shoppen , verlagingsveren en uitgelaste sr velgjes, het was een chique autoke
Afbeelding
Afbeelding

maar naa een aanrijding met een vrachtwagen een bestelbus en een verkeersbord, waarbij ik in beide gevallen overigens niet fout was, hield het op met de pret.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de bedoeling was dat ik de kadett op de richtbank weer recht ging trekken en dan meteen helemaal op zou gaan knappen .
maar omdat degene die er voor mij al een beetje een zooitje van had gemaakt betreft het laswerk vond ik het niet de moeite deze auto nog op te gaan knappen aangezien je dan aan de gang blijft.. met andermans ellende.
dus besloot ik de cernavalsclub blij te maken met oud ijzer . en een andere carrosserie te kopen waar nog niet aan gelast en of geprult was.
Afbeelding
het lijkt zo zonde ,, helaas is op de fotos alles mooier als het lijkt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de nieuwe kadett ,, deze was best wel rot maar kon nergens laswerk vinden, dus aan mij de taak hier een super nette van te maken.

maar daar gaat inmiddels al een jaar of 4 overheen. ik was fanatiek begonnen , maar verloor de interesse en kreeg het druk met werk en andere hobbies ,, nu toch weer een beetje verstandig geworden om het project af te maken want ik mis mijn zondagse cruiser.

in 2012 heb ik samen met een maat van me mee gedaan aan de carbagerun .5000 km in een week tijd met dit kadettje wat we er speciaal voor gekocht hadden.
dit was echt super ,, raad ik iedereen aan die van gezelligheid en op zn tijd een feesje houdt
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deze kadett hebben we naa de carbagerun weer verkocht , en rijd nu in ons mooie dorpje rond ,dus ik zie hem gelukkig nog regelmatig

zo dat was het verhaaltje achter deze kadett ,, en het carbagerun verhaal vond ik gewoon leuk om met jullie te delen.
back to work again...
gang is alles, remmen is angst
tom Kadettielac
C liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: do aug 26, 2010 9:40 pm

Re: kadett coupe project. naa vele jaren weer aan begonnen !

Bericht door tom Kadettielac »

vrijdagavond de kadett opgehaald bij de straler, er zijn nog wel wat plekjes naar boven gekomen die ik over het hoofd had gezien maar dat geeft niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hij staat nu in de epoxy primer , dus op mn gemakje gaa ik deel voor deel afwerken en strakmaken
gang is alles, remmen is angst
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten