Schadebakkie

Hier kun je je verhaal over je restauratie/verbouwing van je Kadett kwijt.

Moderator: JvV

Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Schadebakkie

Bericht door Pablo »

Hier zal ik de erg trage voortgang van mijn laatste aanwinst vastleggen.
Ik zou eigenlijk geen project meer kopen na de gele en gewoon een rijdbare wat in mijn budget van het moment een 1200 zou betekenen, nu zal ik toch echt moeten gaan fietsen naar mijn werk want ik zag iets wat ik niet kon laten staan.
Ik heb alleen een paar slechte telefoonfoto's in de garage, accu is plat en de wielen zijn niet van mij dus hier moet ik het effe mee doen.
De motor;
Afbeelding
De ontsteking is vlgs mij ook een veelgezochte, of is de niet op een c20xe te gebruiken?
Afbeelding
De linker schade welke doorgedrukt is door de rechter schade;
Afbeelding
Afbeelding
De rechter zijde;
Afbeelding
Afbeelding
Na een paar meppen met een hamer;
Afbeelding
En dan wat hill billy tools :mrgreen: ;
Afbeelding
Resultaat van een paar keer goed uithalen;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ga voorlopig niet voor een showroom resultaat overigens :mrgreen:

Later meer.
Fwd is for girlzzzz
Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Re: Schadebakkie

Bericht door Tijs »

haha, ziet er meteen een stuk beter uit na het met gevoel bewerken!
je was niet bang voor een beetje plaatwerk toch? gaat wel goed komen denk ik zo ;)
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
Schedelwerk
C verslaafd
Berichten: 812
Lid geworden op: di okt 31, 2006 1:44 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Schadebakkie

Bericht door Schedelwerk »

leuke wagen!
Ik vind het trouwens ook altijd wel wat hebben als een auto er van buiten wat 'afgereden' uitziet maar dat er wel een beest van een motor in ligt... type wolf in schaapskleren zeg maar :D doet het altijd leuk in combinatie met stoplichten en turkse medelanders in BMW....
Festina lente...

- Kadett C SDN, '76, 1.2s - daily
- Kadett C City, '76, 1.2 - TE KOOP!
- Kadett C GT/E, '76, 2.0s - in restauratie
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Schadebakkie

Bericht door Pablo »

Tijs schreef:haha, ziet er meteen een stuk beter uit na het met gevoel bewerken!
je was niet bang voor een beetje plaatwerk toch? gaat wel goed komen denk ik zo ;)
Wel he, nu moet ik hem nog richten achter......... met de Astra en een spanband :mrgreen:
Plaatwerk..... rotte dorpels en spatbordranden gaf ik niks om, maar die zijn keihard :mrgreen:
Alleen het linker voorscherm heeft roest en bij de accubak zag ik wat zitten in de hoek dus dat valt weer mee, de roest die je zo ziet is van het buiten staan zonder lak na de schade.
Fwd is for girlzzzz
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Schadebakkie

Bericht door Pablo »

Schedelwerk schreef:leuke wagen!
Ik vind het trouwens ook altijd wel wat hebben als een auto er van buiten wat 'afgereden' uitziet maar dat er wel een beest van een motor in ligt... type wolf in schaapskleren zeg maar :D doet het altijd leuk in combinatie met stoplichten en turkse medelanders in BMW....
Ik vind dat ook wel leuk hoor maar eerlijk is eerlijk, als ik het geld had stond ie nu bij de plaatwerker en werd ie weer nieuw en signaal blauw!!!
Fwd is for girlzzzz
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Re: Schadebakkie

Bericht door Pietje »

Ik krijg van de week een sedan binnen met een fikse voorschade Pablo.

Mss zijn de zijschermen achter wel wat voor jou.

Moet het ook nog even afwachten ik ga de auto morgen ophalen.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
Daigo
C gestoord
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr mar 14, 2008 11:27 am
Locatie: Gemonde

Re: Schadebakkie

Bericht door Daigo »

Leuk projectje Pablo :twisted:

Heb je weer wat te doen in je vrijde tijd :p

haha

mvg Gerry
>>>-I'm not leaking oil... i'm marking my territory!-<<<
"Für alles über 8 Minuten auf der Nordschleife, ziehe ich keinen Helm auf" W. Röhrl
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Schadebakkie

Bericht door Automatic-freak »

Pietje schreef:Ik krijg van de week een sedan binnen met een fikse voorschade Pablo.

Mss zijn de zijschermen achter wel wat voor jou.

Moet het ook nog even afwachten ik ga de auto morgen ophalen.

Ik voel een leuk 'lasprojectje' aankomen ...

Als de donor aan de achterzijde goed 'hard' is; is het misschien wel het mooiste om er een gedeelte van 'de kont' aan te zetten ... of loop ik nu teveel vooruit op de zaken ... :? :roll: :mrgreen:

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Bear79
C gestoord
Berichten: 1420
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 9:06 am
Locatie: Posterholt (L)
Contacteer:

Re: Schadebakkie

Bericht door Bear79 »

Hi Pablo,
ga je een "sleeper" maken or what ?

Greetz,
Bear
Tex:
I love the low life!!!

Website:
www.krause-rennsporttechnik.de
www.pac2002.nl
www.nationalhotrod.com
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Schadebakkie

Bericht door Pablo »

@ Pietje, dat was wel wat maar nu effe niet, eerst wat dingen in mijn huis die veel tijd en geld kosten...., toch bedankt!

@ Daigo, :mrgreen: idd, net waar ik op zat te wachten..

@ Erik, :mrgreen: je loopt inderdaad vooruit op wat zaken maar het zou een mooie optie kunnen zijn natuurlijk!, ik zag overigens op het opelforum wat ze jouw oude coupe aan het "aandoen" zijn, dat gaat een bommetje worden :shock:

@ Bear79, Dat zal het voorlopig wel worden denk ik, mooi met het standaard interieurtje enz., uiteindelijk zal ie wel ooit dik worden ALS ik het vol houd, ben ik over het algemeen niet zo.n ster in, iets langer dan 6 tot 12 maanden houden, vandaar dat dit ook al auto nr. 36 is... :oops:
Fwd is for girlzzzz
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Schadebakkie

Bericht door Automatic-freak »

Wist niet dat die daarop stond; die oude Coupe van mij ... toch eens een keer gaan zoeken ...

Meestal haalt een auto het bij mij ook géén jaar ... de 4-drs toch wel het langst (2 jaar) & mijn baba-blue Alfa 156 heeft het ook 2 jaar bij me volgehouden ... de rest gemiddeld een maand of 6 max !!

Mvg Erik

P.s. jammer, was een leuk projectje geweest om 'ff' die kont om te lassen :wink:
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Schadebakkie

Bericht door Pablo »

Automatic-freak schreef:Wist niet dat die daarop stond; die oude Coupe van mij ... toch eens een keer gaan zoeken ...

Meestal haalt een auto het bij mij ook géén jaar ... de 4-drs toch wel het langst (2 jaar) & mijn baba-blue Alfa 156 heeft het ook 2 jaar bij me volgehouden ... de rest gemiddeld een maand of 6 max !!

Mvg Erik

P.s. jammer, was een leuk projectje geweest om 'ff' die kont om te lassen :wink:
Ik zal volgend jaar aan je denken als ik "effe" een andere kont op wil hebben :wink: , adresjes die iets fatsoenlijk en betaalbaar kunnen en vooral willen maken moet je toch in ere houden en zeker niet vergeten toch!
Gelijk het targa gedeelte van een aero regelen, vind je vast ook leuk om te doen :wink:
Nu heb ik gewoon geen budget en ik moet nog wielen regelen natuurlijk! + ik ben bang dat er nog wel het één en ander stuk zal gaan.
En ik moet nog op zoek naar zwarte bumpers MET stootstrip.
Fwd is for girlzzzz
giuliettaevo
C verslaafd
Berichten: 581
Lid geworden op: di jan 06, 2009 7:54 pm
Locatie: Cuijk
Contacteer:

Re: Schadebakkie

Bericht door giuliettaevo »

Die mooie blauwe Coupe is omgebouwd naar C20LET.... :wink:

Maar de huidige eigenaar is een beetje een pannekoek :roll: , moet nog steeds omgekeurd worden. Tot die tijd wordt er ook niet mee gereden. Motor e.d. zit er al ruim een jaar in inmiddels... :evil:

Kan je precies vertellen wat er gedaan is, stond er bij en hielp er bij... :wink:

Is de mooiste Coupe die ik ken. :D
Saab powerrr
Pablo
C verslaafd
Berichten: 560
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 10:02 am
Locatie: Son

Re: Schadebakkie

Bericht door Pablo »

Erik is de CREATOR, ik vind hem ook super!
Fwd is for girlzzzz
REDP.
C verslaafd
Berichten: 729
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 6:37 pm
Locatie: Lobith

Re: Schadebakkie

Bericht door REDP. »

Dat is een heel leuke basis Pablo,
en geeft het even de tijd, komt het ook wel goed :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten