Mijn 78er 4 drs sedan

Hier kun je je verhaal over je restauratie/verbouwing van je Kadett kwijt.

Moderator: JvV

kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door kriekje »

hij doet het weer!!

zou die spaghetti voor b-kadett ook op de c passen??

staat passend voor alle OHV motoren.., maar staat wel bij de b kadett genoemd, terwijl ook sommige rubbers e.d. bij beide modellen staan vermeld

die passende moeren twijfel ik nog over, omdat de velgen toch al geforceerd zijn, dus zouden ze nog nut hebben???
beCeten
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door Automatic-freak »

erny70 schreef:
kriekje schreef:werkt nu even niet die site, zal vanavond weer eens kijken!!
ja kl.t. ik wil ze graag bestellen maar dat lukt maar niet, het rekeningnummer (duits 9 cijferig) wordt niet herkend door mijn internet bank account.
Wel over en weer aan het mailen met hem (steffen) maar kom nog niet echt verder, en nu ligt die site er ook nog uit, wel verdacht allemaal.

Iemand anders misschien ervaring met het internet betalen naar Duitse rekeningen ?
Overboeken naar een duitse rekening moet je doen aan de hand van een IBAN-nummer, vraag daar maar eens na ... alleen met een rekeningnummer gaat het niet. Verder moet je bij je bank wel de overboeking voor een 'internationale transactie' gebruiken.

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door erny70 »

kriekje schreef:die passende moeren twijfel ik nog over, omdat de velgen toch al geforceerd zijn, dus zouden ze nog nut hebben???
daar was ik ook al bang voor, weet je wat, als ik ze heb leg ik ze in de auto, want ik wil eerst de velgen nog poedercoaten.
komen we elkaar dan een keer tegen dan pas je ze maar ff.
Dat spruitstuk ?
Als het op een B-Kadett OHV past moet het volgens mij ook (bijna) op een C-Kadett passen toch ?
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door erny70 »

Automatic-freak schreef:
erny70 schreef:
kriekje schreef:werkt nu even niet die site, zal vanavond weer eens kijken!!
ja kl.t. ik wil ze graag bestellen maar dat lukt maar niet, het rekeningnummer (duits 9 cijferig) wordt niet herkend door mijn internet bank account.
Wel over en weer aan het mailen met hem (steffen) maar kom nog niet echt verder, en nu ligt die site er ook nog uit, wel verdacht allemaal.

Iemand anders misschien ervaring met het internet betalen naar Duitse rekeningen ?
Overboeken naar een duitse rekening moet je doen aan de hand van een IBAN-nummer, vraag daar maar eens na ... alleen met een rekeningnummer gaat het niet. Verder moet je bij je bank wel de overboeking voor een 'internationale transactie' gebruiken.

Mvg Erik
ok erik, bedankt, daar kan ik misschien wel wat mee, ik zal zo 's ff kijken
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door erny70 »

Erik, het is gelukt !
Nu ff geduld tot het pakketje thuis wordt bezorgd, ik heb hem, meteen ff gevraagd of dat spaghetti spruitstuk ook pas is voor de 120o C-kadett.
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door Automatic-freak »

erny70 schreef:Erik, het is gelukt !
Nu ff geduld tot het pakketje thuis wordt bezorgd, ik heb hem, meteen ff gevraagd of dat spaghetti spruitstuk ook pas is voor de 120o C-kadett.
Helemaal goed !! ... zo leer je nog eens wat bij :wink: ... nu oppassen dat je géén aankoop-verslaving krijgt nu je "wereldwijd" je geld kunt verspreiden :lol: :twisted:
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door erny70 »

Automatic-freak schreef:
erny70 schreef:Erik, het is gelukt !
Nu ff geduld tot het pakketje thuis wordt bezorgd, ik heb hem, meteen ff gevraagd of dat spaghetti spruitstuk ook pas is voor de 120o C-kadett.
Helemaal goed !! ... zo leer je nog eens wat bij :wink: ... nu oppassen dat je géén aankoop-verslaving krijgt nu je "wereldwijd" je geld kunt verspreiden :lol: :twisted:
nou ....... dat spruitstukje zag er ook wel "lekker"uit hoor !
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door erny70 »

Het spaghetti spruitstukje past niet op een C-Kadett maar zal over ongeveer een jaar leverbaar zijn volgens Steffen (van Reprotec) dus kunnen we vast gaan sparen.
kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door kriekje »

Als je begin juni naar Sevenum gaat, dan passen we even Ernst!!

Ik ben wel benieuwt!!

Dat spruitstuk is niet alleen mooi, maar heeft ook een 'mooie 'prijs....

Kadett is opgehaal, volgende week de rest van de auto maar eens polijsten....

Tja, de voorkant is nu wit zoals die ooit eens was, misschien toch de motorkap ook maar mee spuiten, want die is dus al eens gespoten, maar die is dus iets meer geel dan de spatborden.
De lak is bijgemaakt op een stuk spatbord,wat ik gepolijst heb , met als resultaat een Mercedes tint...????

Volgende week weet ik meer, misschien voor volgende seizoen de rest van de auto ook maar meenemen, maar dan moeten er eerst 4 andere deuren,kofferdeksel, laswerk aan de bodem.....enz...enz... gedaan worden
beCeten
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door erny70 »

kriekje schreef:Als je begin juni naar Sevenum gaat, dan passen we even Ernst!!

Ik ben wel benieuwt!!

Dat spruitstuk is niet alleen mooi, maar heeft ook een 'mooie 'prijs....
Yep sevenum ga ik naar toe, en dan heb ik de moeren zeker bij me.
Zo'n spruitstukje vind ik toch wel interessant, maak hem maar eens ff zelf, daar gaat een hoop tijd in zitten.
Wil het nog wel eens een keer gaan proberen, maar eerst nog genoeg andere wensen.
kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door kriekje »

Hij is weer terug!

Afbeelding



Zoals te verwachten met een deels overgespote auto hebben we een kleurverschil.. :(
Maar dat wisten we van tevoren.
Ik ga lekker polijsten en misschien toch de motorkap nog even wegbrengen om te spuiten, want die wijkt toch wel het meeste af, maar oordeel zelf..al valt het op de foto's niet zo goed op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
beCeten
kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door kriekje »

Het achterkantje lijkt weer wat, al is de een volgende keer ook nog genoeg werk aan

Afbeelding

Voorproefje van de voorkant met hier een daar een foutje...

Afbeelding

Afbeelding
beCeten
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door Automatic-freak »

Ziet er toch weer goed uit !!!

Kleurverschil bij een witte zie je inderdaad niet goed op de foto; hopelijk valt het mee ...

Morgen de rondrit in Drenthe !? :roll: :twisted:


Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door kriekje »

Kleurverschil t.o.v. de motorkap valt wel mee, het zijn toch de deuren die het meest verschillen...

Ik ben door gegaan tot 19.30 zaterdagavond , maar ik ben nog niet klaar, toen liep het bakje onder mijn snotneus over :D :D

Technisch ook nog wat werk, o.a. aan de achterremmen.

Tijdens het ritje naar de spuiter sloeg het linkerachterwiel vast, gelukkig maar het 50 km-uur

Dus geen rondrit, maar wel Kaiserslautern!!!
beCeten
rellie kel
C gestoord
Berichten: 3616
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 10:30 pm
Locatie: Lottum
Contacteer:

Re: Mijn 78er (??) 4 drs sedan

Bericht door rellie kel »

Hallo Marcel,
Ziet er steeds beter uit die sedan!
Hij zal een mooi setje vormen met de city van EriK.
Nog ff doorwerken en hij is klaar (als niks meer tegen zit)
Gr Dennis
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten