Jigsaw's motorombouw 1.2 -> 2.0S *update*
Moderator: JvV
-
- C ervaren
- Berichten: 409
- Lid geworden op: ma apr 16, 2007 12:17 pm
- Locatie: Landgraaf / Limburg
Jigsaw's motorombouw 1.2 -> 2.0S *update*
Hier komt een kleine foto reportage van mijn motorombouw:
Voor:
Tijdens:
maatje van me aan het slijpen
let niet op laswerk
Na:
Versnellingsbaksteun:
Meer foto's volgen spoedig
Voor:
Tijdens:
maatje van me aan het slijpen
let niet op laswerk
Na:
Versnellingsbaksteun:
Meer foto's volgen spoedig
Laatst gewijzigd door Jigsaw op vr jan 25, 2008 10:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
ex '78 C2 coupé
ja dat klopt, maar een L profiel wat op een stukje gewoon een recht stuk ijzer wat voor een APK ammuteuristisch en duidelijk omgebouwd uitziet is wel heel anders dan dan de originele steunen netjes verplaatst en opgelast
Daarbij komt ook dat de verlengstukken die jij hebt gebruikt werken als een arm op de bouten...niet?
Daarbij komt ook dat de verlengstukken die jij hebt gebruikt werken als een arm op de bouten...niet?
dat klopt. Bedoelde het goed Ik heb zelf zoiets van 'als ik er nu toch aan bezig ben, doe ik het meteen 'goed'*
Vind het jammer als je straks, als je de auto nodig hebt, ineens vanalles moet gaan veranderen oid en zo dingen beschadigd.
* goed moet je met een korrel zout nemen. Ik zeg dus niet dat dit niet goed is heh
Maar ik ben benieuwd hoor!!! Ook naar het totale plaatje!
Vind het jammer als je straks, als je de auto nodig hebt, ineens vanalles moet gaan veranderen oid en zo dingen beschadigd.
* goed moet je met een korrel zout nemen. Ik zeg dus niet dat dit niet goed is heh
Maar ik ben benieuwd hoor!!! Ook naar het totale plaatje!
-
- C gestoord
- Berichten: 1545
- Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
- Locatie: Doetinchem
ik heb in me 1600 2 dikke metalen strippen met 2 bouten aan de originele steunen gemaakt en met "een originele baksteun met aan 1 kant een hoekje omghoog"(weet niet van welk model opel) op het 3e gaatje bevestigt en aan de andere kant een paar dikke ringendoor het andere stripje heen
ik zal wel ff een foto van maken als ik um op me werk heb en op de brug heb
ik zal wel ff een foto van maken als ik um op me werk heb en op de brug heb
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
1.2 c1 caravan 1975
-
- C ervaren
- Berichten: 484
- Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
- Locatie: Zelhem
de mooiste bevestiging is en blijft de automaten carosserie,want daar pas de beugel bijna zonder te vermaken, maar ik rijd met mijn kadetts al jaren rond met soortgelijke beugels en wordt jaar na jaar gewoon goedgekeurd hoor !
maar bij een restauratie heeft Danoontje wel gelijk hoor je moet toch ergens wel lassen waarom de steunen dan niet gelijk zo lassen als bij een automaat ,bij mijn aero is er een hele automaten tunnel ingelast zelfs !
gr,
Guus.
maar bij een restauratie heeft Danoontje wel gelijk hoor je moet toch ergens wel lassen waarom de steunen dan niet gelijk zo lassen als bij een automaat ,bij mijn aero is er een hele automaten tunnel ingelast zelfs !
gr,
Guus.
DWARS DE HOEK OM
-
- C gestoord
- Berichten: 1803
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Stuurhuishoes; zijn de hoezen die bij de wielen zitten (harmonica-hoezen vlakbij de stuurkogels).
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten