Opel Kadett C II Sedan - Some modifications...

Hier kun je je verhaal over je restauratie/verbouwing van je Kadett kwijt.

Moderator: JvV

CQPralley
C liefhebber
Berichten: 141
Lid geworden op: do mei 25, 2006 4:02 pm
Locatie: Nog net Nederland

Bericht door CQPralley »

Het is gewoon een kwestie van wat de gek er voor geeft. Een liefhebber voor een orginele auto zal er een andere prijs voor geven als iemand die de aanpassingen die gedaan zijn helemaal naar de zin zijn. Dus gewoon een paar foto's maken en op mp en hier op het forum plaatsen.

Succes
Magnus O.
C liefhebber
Berichten: 127
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 10:20 am
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door Magnus O. »

Nadat mijn contactslot het heeft begeven (zoals te lezen in topic http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtop ... highlight=), start ik de auto tegenwoordig met een schakelaar en een startknop 8), zie foto... (en ja, er zit een goed verstopte startonderbreker op, voor als ik eens zou vergeten de deur op slot te doen).

Afbeelding
Afbeelding
Magnus O.
C liefhebber
Berichten: 127
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 10:20 am
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door Magnus O. »

...en dit is hoe de auto er tegenwoordig uitziet. Omdat de laatste foto die ik op het forum had staan, nog van de vorige eigenaar was 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze is bij Royal Huisman Shipyard, met op de achtergrond de Endeavour II toen hij van hal werd verwisseld met Juliet, voor de kenners :)
Magnus O.
C liefhebber
Berichten: 127
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 10:20 am
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door Magnus O. »

Met toch wel een beetje pijn in mijn hart, heb ik besloten deze auto te verkopen. Ik zou hem donderdag laten keuren (afspraak was al gemaakt). Vorige week heb ik nieuwe remcilinders en remleidingen achter geplaatst. De voorremblokken had ik een half jaartje terug net vervangen. Ik had alles nagelopen en zou hem dus donderdag naar de APK brengen.

Marrr... Net vanavond nadat ik bij de pomp weg kwam, wou ik mijn deur lostrekken, op dat moment breekt de handgreep af. Een van de scharnierpennetjes aan de deurkant is een stukje afgebroken. Die deur ging altijd wat moeilijk open omdat hij wat hangt, dus er is een tijdje teveel kracht op de deurhendel gekomen.

We hebben een tijdje terug een andere auto gekocht voor naar het werk, waar ook nog wat werk aan zit. Nu zou ik hen dus laten keuren, met de kans dat hij ergens op afgekeurd wordt natuurlijk. Het kan natuurlijk wezen dat hij goedgekeurd wordt, maar sowieso moet die deurhendel gemaakt denk ik. Al met al heb ik er even geen tijd voor dus vandaar dat ik hem ga verkopen.

De APK loopt nog tot 3 maart 2009. Dus hij mag nog een paar dagen de weg op.

Laat maar weten wat je ervoor over hebt! Alle informatie en de hele geschiedenis hoe ik er aan kom, kun je in dit topic lezen.

Mijn nummer: 06 216 40 616. Ik ben dagelijks bereikbaar vanaf half 8 's ochtends tot uiterlijk 10 uur 's avonds.
daruler
C gestoord
Berichten: 1102
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:06 pm
Locatie: Echteld West
Contacteer:

Bericht door daruler »

Afbeelding



HEB JA DA LOPEND GEKREGEN?
zo ja is het wat om zelf ook te doen?
Afbeelding... And for those who didn't know... Fast cars are built, not bought!
Www.gasmetdiezooi.tk
Magnus O.
C liefhebber
Berichten: 127
Lid geworden op: ma feb 12, 2007 10:20 am
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door Magnus O. »

@Daruler: In bovenstaande posts kun je lezen dat ik al wel wat gedaan heb aan het carburateurssetje, maar nog niet af heb gekregen.

Alsnog het te koop bericht:

Met toch wel een beetje pijn in mijn hart, heb ik besloten deze auto te verkopen. Ik zou hem donderdag laten keuren (afspraak was al gemaakt). Vorige week heb ik nieuwe remcilinders en remleidingen achter geplaatst. De voorremblokken had ik een half jaartje terug net vervangen. Ik had alles nagelopen en zou hem dus donderdag naar de APK brengen.

Marrr... Net vanavond nadat ik bij de pomp weg kwam, wou ik mijn deur lostrekken, op dat moment breekt de handgreep af. Een van de scharnierpennetjes aan de deurkant is een stukje afgebroken. Die deur ging altijd wat moeilijk open omdat hij wat hangt, dus er is een tijdje teveel kracht op de deurhendel gekomen.

We hebben een tijdje terug een andere auto gekocht voor naar het werk, waar ook nog wat werk aan zit. Nu zou ik hen dus laten keuren, met de kans dat hij ergens op afgekeurd wordt natuurlijk. Het kan natuurlijk wezen dat hij goedgekeurd wordt, maar sowieso moet die deurhendel gemaakt denk ik. Al met al heb ik er even geen tijd voor dus vandaar dat ik hem ga verkopen.

De APK loopt nog tot 3 maart 2009. Dus hij mag nog een paar dagen de weg op.

Laat maar weten wat je ervoor over hebt! Alle informatie en de hele geschiedenis hoe ik er aan kom, kun je in dit topic lezen.

Mijn nummer: 06 216 40 616. Ik ben dagelijks bereikbaar vanaf half 8 's ochtends tot uiterlijk 10 uur 's avonds.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten