Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
Moderator: JvV
Re: Coupe in de revisie. (vandaag APK goedgekeurd).
idd een hele nette coupe, en best wel rap voor een 1.2'tje
groetjes kevin
groetjes kevin
Greetz Kevin
Re: Coupe in de revisie. (vandaag APK goedgekeurd).
mooie wagen,
komt die ruitensproeiertank niet uit een alfa GTV Turbo (die van mij heeft nl zo'n tankje) en zit in de kofferbak en pomt idd helemaal naar voren !
komt die ruitensproeiertank niet uit een alfa GTV Turbo (die van mij heeft nl zo'n tankje) en zit in de kofferbak en pomt idd helemaal naar voren !
Kadett "C" for your self
Re: Coupe in de revisie. (vandaag APK goedgekeurd).
Nee deze komt niet uit een Alfa.
Al denk ik dat ze destijds wel voor meerdere auto's deze contructie hadden bedacht.
Al denk ik dat ze destijds wel voor meerdere auto's deze contructie hadden bedacht.
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
Re: Coupe in de revisie. (vandaag APK goedgekeurd).
Ik vond de auto nadat ik er een paar jaar geleden Intrax veren onder had gezet met de kont wat omhoog staan.
Nu had ik de loop der tijd wat verlagingssetjes opgekocht en werd het nu dan tijd dit probleem voor eens en altijd op te gaan lossen.
(daar ook dat Wegrenner altijd zegt dat mijn auto zo hoog staat).
En ik vond hem al niet flauw verlaagd met 6-7 CM.
Voor het hele feest begon.
Ingekorte Koni's
En het vernieuwde eindresultaat.
Voorheen kon ik nog gewoon het dorp in en uit maar nu moet ik daarvoor ook over de drempel heen kruipen en dan raakt de demper alsnog de grond. Wel is de auto een heel stuk stabiler geworden als voorheen dus ook aan de voorkant gaan de dempers en veren er nog onderuit en worden vervangen voor deze.
Matty van het forum hier zal de verlaging wel bekend voorkomen. Op de veren zou die nu een 80 mm verlaagd moet zijn.
Nu had ik de loop der tijd wat verlagingssetjes opgekocht en werd het nu dan tijd dit probleem voor eens en altijd op te gaan lossen.
(daar ook dat Wegrenner altijd zegt dat mijn auto zo hoog staat).
En ik vond hem al niet flauw verlaagd met 6-7 CM.
Voor het hele feest begon.
Ingekorte Koni's
En het vernieuwde eindresultaat.
Voorheen kon ik nog gewoon het dorp in en uit maar nu moet ik daarvoor ook over de drempel heen kruipen en dan raakt de demper alsnog de grond. Wel is de auto een heel stuk stabiler geworden als voorheen dus ook aan de voorkant gaan de dempers en veren er nog onderuit en worden vervangen voor deze.
Matty van het forum hier zal de verlaging wel bekend voorkomen. Op de veren zou die nu een 80 mm verlaagd moet zijn.
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
-
- C liefhebber
- Berichten: 166
- Lid geworden op: di aug 23, 2011 7:36 pm
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
heb deze op sevenum gezien is echt een hele mooi coepe
Re: Coupe in de revisie. Carburateurs af laten stellen.
Uiteindelijk zijn de carburateurs dan ook afgesteld. Moet alleen nog wat pakkingen vervangen en dan weer de boel (laten) synchroniseren en dan kan er lekker mee gereden worden.
http://www.youtube.com/watch?v=6BHqwx5E ... tube_gdata
http://www.youtube.com/watch?v=6BHqwx5E ... tube_gdata
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
-
- C gestoord
- Berichten: 1803
- Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
RESPECT !!
Mooi filmpje met een super geluid zo !!
Hoeveel vermogen heeft die nou ?
mvg Erik
Mooi filmpje met een super geluid zo !!
Hoeveel vermogen heeft die nou ?
mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
dit klinkt gewoon super
*KWIJL*
*KWIJL*
Het duurt gemiddeld 26 seconden om je auto te parkeren. Als een andere auto staat te wachten duurt het 31 seconden. Als een ongeduldige automobilist toetert omdat het allemaal niet snel genoeg gaat duurt het parkeren gemiddeld 41 seconden.
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
We hoopten op 175 PK. Dat is er ook ruimschoots uitgekomen.
Om eventuele discussie voor te blijven over het wel of niet kunnen hou ik het exacte vermogen voor me. Maar het was aanzienelijk meer. Ik ben helemaal blij ermee.
Om eventuele discussie voor te blijven over het wel of niet kunnen hou ik het exacte vermogen voor me. Maar het was aanzienelijk meer. Ik ben helemaal blij ermee.
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
-
- C liefhebber
- Berichten: 108
- Lid geworden op: di aug 30, 2011 8:24 am
- Locatie: Bergentheim
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
super mooie coupe, mooi blokkie en mooi geluid.
zijn dit mijn oude webers? had ze via markplaats aan jou verkocht volgens mij.
dat sommige mensen het vermogen niet geloven zal wel jaloerzie zijn.
zijn dit mijn oude webers? had ze via markplaats aan jou verkocht volgens mij.
dat sommige mensen het vermogen niet geloven zal wel jaloerzie zijn.
- Kadett D berlina 1983 1.8 turbo
- Kadett D bieber cabrio
- Kadett D station 1980
- Vectra I500 station
- Astra G sport edition II
- Kadett D bieber cabrio
- Kadett D station 1980
- Vectra I500 station
- Astra G sport edition II
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
Dit zijn inderdaad jouw oude webers. Herken je ze nog??
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
klinkt bruut Peter, zal ook wel lekker lopen
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
175pk met webers erg netjes. Wat voor nokkenas zit erin? hoeveel toeren kan de motor draaien?
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
injectie is net een beroeps bepaalde tijd militair ,die moet ook eerst denken voordat ie reageert ,alleen duurt dat drie weken . geef mijn maar dcoe'tjes
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
De motor hebben we tot 6000 omw/min door laten trekken. daarboven is niks meer te halen aan vermogen.
Hij kan wel verder maar veel zin heeft dat niet.
Dit is een nieuwe nokkenas die ze hetzelfde profiel hebben meegegeven als de oude Groep A nokkenas. Ik meen 312 of 324 graden. Zou ik ook nog even na moeten vragen.
Hij kan wel verder maar veel zin heeft dat niet.
Dit is een nieuwe nokkenas die ze hetzelfde profiel hebben meegegeven als de oude Groep A nokkenas. Ik meen 312 of 324 graden. Zou ik ook nog even na moeten vragen.
WWW.P-POOT.NL
This is how we build it.
This is how we build it.
Re: Coupe in de revisie. Nieuwe achterveren.
dan snap ik nu dat ik je niet bij kon houden met de C20XE
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten