Goede middag allemaal
Dit was mijn kadett toen ik me hier voorstelde ongeveer 2 jaar geleden had toen net de auto rijklaar met de c 20 let en een jaartje probleemloos mee gereden .
Toen bsloten omdat ik een grote roest plek had onder het raam rubber voor en achter een roestplek had op de overgangs naad van dakplaat naar scherm hem eens opnieuw telaten spuiten , tijdens het kaal maken diversen andere problemen tegen gekomen en ook vervangen m en m dronten levert goede kwaliteit spullen en lekker snel
Laatst gewijzigd door gteturbo op wo jul 08, 2009 4:35 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Hier netjes de bodemplaten op de maat eruit gezaagd weer super geluk gehad al slijpend de benzine leiding geraakt (ja had hem gezien maar dacht gaat wel goed )en liep er hard uit maar niet gebeurd
Laatst gewijzigd door gteturbo op wo jul 08, 2009 4:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier het raam randje helemaal kaal getold met een 3m schijfje voor op de boormachine en daarna in de professionele ijzerhechtprimer en daarna de sikkens grondlaag
Laatst gewijzigd door gteturbo op wo jul 08, 2009 4:41 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het was net iets meer werk deze bodemplaten erin te lassen dan de betuum platen (of hoe je het schrijft) van de vloer te halen en uit de kofferbak en ben nog nooit zo high geweest het daarna schoon te maken met thinner vooral in de kofferbak anderhalf uur boven de kofferbak alleen al gehangen
Laatst gewijzigd door gteturbo op wo jul 08, 2009 4:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.