opel c kadett sedan restaureren

Hier kun je je verhaal over je restauratie/verbouwing van je Kadett kwijt.

Moderator: JvV

Gesloten
mzhead
C gevonden
Berichten: 4
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 7:25 pm
Locatie: nijeveen

opel c kadett sedan restaureren

Bericht door mzhead »

http://restauratieopelkadett.mysites.nl/
hier staat die op zal hem ook nog ff op de site hiervan zetten mogt je op die andere site wezen laat dan oook ff berichtje achter in gasten boek als je nog tips hebtt.Afbeelding
dit was de kadett toen ik hem kochte een update volgt maar op de andere site staat ook nog van alles..
Afbeelding
ook toen ik hem net gekocht had
Afbeelding
hier heb ik de onderste bumper in spuitplamuur staan zaten heele kleine putjes in van steenslag en de motorkap nieuw plaat werk in gezet plus btje geplamuurd moet nog glad schuuren
Afbeelding
de oortjes was al x wat aan gedaan maar supper slecht. moek opnieuw maken.
Afbeelding
Afbeelding
achter de spartborden ook goed rot . moet allemaal nog gelast worden.
Afbeelding
nieuwe chromen raam pezen erin.
Afbeelding
Afbeelding
ook achter de spartborden wat je daar allemaal wel niej vindt wordt jeniej vrolijk van.
Afbeelding
de wiel randen die erggg slecht zijn ga er een stuk op lassen dat ie ook 5 cm aan beiden kanten breder wordt.
Afbeelding
achter de spartbord randen schoon geslepen en opgespoten moet nog even paar plekken lassen .. hij ss echt slecht onder spartbord randen. maar ga ik maken gege.
Afbeelding
interieur er uit. heb de achterbank al opnieuw bekleed supper strak geworden maar ben nog op zoek naar nieuwe voorstoelen duz als je wat hebt laat t me even weten zwart interieur komt er in.
Afbeelding
de oude gas motor uit 1975 haha
Afbeelding
nog meer slechtigheid.
naja dit was hetr eerst wel eens zou nieuwer foto''s maken als ik weer stap verder ben.. tip''s ziojn altijd welkom en ben nog op zoek naar 2 zwarte voorstoelen. vriendelijke groet . joost [/code]
Laatst gewijzigd door mzhead op vr mar 09, 2007 4:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
monteur uit nijveen met supper mooi c kadettje .!!
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Bericht door Pietje »

ziet er mooi uit het kadettje ook met die striping ziet er leuk uit.

Veel succes en welke foto's blijven posten he.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten