ook een coupe

Alles over de Coupé

Moderator: JvV

Gesloten
kadettje
C liefhebber
Berichten: 158
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 6:57 pm
Locatie: Eefde
Contacteer:

ook een coupe

Bericht door kadettje »

tja .... bij de eigenaar een sedan gekocht (wit) omdat die goedkoop was ...... toen wist hij ook nog een coupe te staan voor weinig , 12s automaat ....
automatenbak verliest olie en recent nieuwe dorpels en spatbordranden erin maar niet afgewerkt, interieur als nieuw ... meteen maar meegenomen .....

eenmaal terug de coupe even op de brug ....... aj ......de nieuwe dorpels waren nog niet voorzien van ML en al weer volledig weggerot, ook stoelsteunen waren de slechte plekken gelast, maar daarna verkeerd afgewerkt met kit waardoor hij rond de lasnaden ook weer weggerot was ... en nog wat kleine gaatjes her en der ...
miskoop ..... ja omdat ik het niet zo erg verwacht had. Maar gelukkig niet te duur, dus nog steeds haalbaar om het te maken.

nieuwe dorpels, voorschermen vervangen, deuk uit kont, broodjes vervangen, stoelsteunen lassen, waterpomp, lekkage versnellingsbak nog opzoeken,
spatbordranden achter netjes maken ...... word geen showroom wagen, maar wel een netjes aantoonbare goede wagen (lowbudget) :wink:
Weet nog niet wat ik ermee doe ....... sedan man hé ... :D maar mijn vrouwtje heet kaatjecoupe :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
opelteameefde.com
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: ook een coupe

Bericht door kadett coupe »

leuke coupe ramon! dat word wel weer een redelijk nette auto als ik het zo bekijk 8)
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Re: ook een coupe

Bericht door mieke279 »

Jij bent weer goed bezig Ramon! Ziet er weer netjes uit!
Afbeelding
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: ook een coupe

Bericht door kadett coupe »

ziet er weer cool uit ramon! 8)
mooi werk!
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten