c coupe deur randje wat je raamlikker vast moet houden

Alles over de Coupé

Moderator: JvV

Gesloten
kadettccoupe
C gevonden
Berichten: 13
Lid geworden op: di dec 30, 2008 8:16 pm
Locatie: leeuwarden

c coupe deur randje wat je raamlikker vast moet houden

Bericht door kadettccoupe »

hoi ik ben met de restauratie van een c coupe bezig en nu heb ik een probleempje wat simpel op te lossen is op zich maar mischien denken de mede forum gebruikers hier anders over of hebben een beter idee.
mijn rechterdeur van mijn c1 coupe uit 76 is hard op het randje waar mijn raamlikker tussen geklemt zou moeten worden na deze is volledig weg (rand die in de binnenzijde van de deur zit aan de buitenplaat zal ik maar zeggen )
nu was mijn idee om zelf een randje te maken en dan te puntlassen aan de buitenplaat van de deur aangezien je hier van binnenuit niet bijkomt neem ik aan ??????? iemand een ander of beter idee ???????? mvg
goed dwars de bocht in en uit daar doen we het voor !!!

het mut mal anders ken het op stal!!!
koendd
C verslaafd
Berichten: 682
Lid geworden op: di feb 27, 2007 8:29 pm
Locatie: Gent/Lichtervelde BE

Re: c coupe deur randje wat je raamlikker vast moet houden

Bericht door koendd »

ik heb ook verschillende deuren staan, de een al beter dan de ander maar inderdaad zijn ze bijna allemaal verrot daar!
ik heb gewoon de 2 beste deuren genomen, randje gezandstraald en gespoten. khoop dat het blijft :)

maar ik heb geen idee hoe je daar een nieuw boord inkrijgt, lijkt me niet makkelijk in ieder geval...
C2 sedan 1977 2deurs
C2 sedan 1979 4 deurs
vw T3 1.9d 1988
honda CB750 F2 1977
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: c coupe deur randje wat je raamlikker vast moet houden

Bericht door patrick de boer »

ik heb het randje vervangen met kunst en vliegwerk
malle pietje
C ervaren
Berichten: 484
Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
Locatie: Zelhem

Re: c coupe deur randje wat je raamlikker vast moet houden

Bericht door malle pietje »

de ene deur rot in de velsrand onderaan de deur, bij de ander rot het randje van de likker eruit, wat ik zelf ga doen (heb bij diverse mensen daar het resultaat al van gezien) is bij een onderaan verrotte deur de likker met een stuk van de buitenhuid er uitslijpen, van de te repareren deur het rotte stuk eruit,dan het goede stuk uit de andere deur er weer terug in te lassen.
zo maak je van 2 slechte deuren weer 1 goede.
DWARS DE HOEK OM
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten