Klein vraagje over dak

Alles over de Coupé

Moderator: JvV

Gesloten
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Klein vraagje over dak

Bericht door jetelind »

Ik heb een carosserie op de kop kunnen tikken zonder chasis nummer. Het lijkt me een rallye 2.0E carosserie. (I.V.M nummer 13) maar die kan ook overgezet zijn.

Ik vroeg me af:
In me donorauto zit een dak van glas meer een klapraam. (was dit een optie bij rallye?)
In de extra carosserie zit een schuifdak, heb er ook een klep bij.


Mijn vraag is zoals de foto's is dit een orgineel rallye dak? Deze wijkt namelijk af van de complete rallye auto. Ik vind het eerlijk gezegd lelijk bij een rallye auto inidien het orgineel is en bij de meeste rallye's zie ik dat ze helemaal geen opendak hebben...
kruut
C liefhebber
Berichten: 103
Lid geworden op: za jul 07, 2007 4:21 pm

Bericht door kruut »

Beste,

Het dak wat in de losse carrosserie zit is een origineel schuifdak.
(zie foto's hierboven)

Dit was een optie in alle modellen van de Kadett C behalve in de 1000 er serie daar heeft nooit een origineel schuifdak in gezeten.

Dus het is het een niet alledaagse optie en zeker niet in de staat van jouw dak was deze is zeer goed.

Ik zou hem als ik jouw was laten zitten en netjes behouden.

Verder wat de 13 betreft komt deze waarschijnlijk wel uit een GT?E of Rallye 2.0e want toen de kas bij mij weg ging stond er nog een 10 in van de 1600S

gr
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door jetelind »

kruut schreef:Beste,

Het dak wat in de losse carrosserie zit is een origineel schuifdak.
(zie foto's hierboven)

Dit was een optie in alle modellen van de Kadett C behalve in de 1000 er serie daar heeft nooit een origineel schuifdak in gezeten.

Dus het is het een niet alledaagse optie en zeker niet in de staat van jouw dak was deze is zeer goed.

Ik zou hem als ik jouw was laten zitten en netjes behouden.

Verder wat de 13 betreft komt deze waarschijnlijk wel uit een GT?E of Rallye 2.0e want toen de kas bij mij weg ging stond er nog een 10 in van de 1600S

gr
Hoi,

Aah oke dus het was dus een orginele optie? Heb nog wel op kadettc.de gekeken maar stond niks in de prijslijst over deze optie :( Dak is idd nog gaaf mocht het orgineel zijn dan twijfel ik idd niet om deze te behouden.

Nummer 13 komt idd ook uit een gte of rallye vandaar dat ik de kas niet kon indentificeren. Dus als ik het goed begrijp is het jouw carosserie geweest?

Die man waarvan ik hem heb vertelde dat die de kas van een goede bekende had overgenomen (waarschijnlijk ben jij dat dus) Als dat zo is zou dat mooi zijn want vroeg me een paar dingen nog af hoe dit is gemaakt. Dit scheelt me dan een hoop werk (plamuur e.d)

Groeten Jeroen
Daan D
C ervaren
Berichten: 289
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 9:02 pm

Bericht door Daan D »

jetelind schreef:Aah oke dus het was dus een orginele optie? Heb nog wel op kadettc.de gekeken maar stond niks in de prijslijst over deze optie :( Dak is idd nog gaaf mocht het orgineel zijn dan twijfel ik idd niet om deze te behouden.
Via deze link http://www.opelkadettc.net/main.html --> Opties/optiepakketten --> Interieur kom je op een pagina met leverbare opties. Daar staat je SSD ook tussen. (http://www.opelkadettc.net/content/imag ... unroof.jpg)
Smoking...
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

dak

Bericht door jetelind »

Daan D schreef:
jetelind schreef:Aah oke dus het was dus een orginele optie? Heb nog wel op kadettc.de gekeken maar stond niks in de prijslijst over deze optie :( Dak is idd nog gaaf mocht het orgineel zijn dan twijfel ik idd niet om deze te behouden.
Via deze link http://www.opelkadettc.net/main.html --> Opties/optiepakketten --> Interieur kom je op een pagina met leverbare opties. Daar staat je SSD ook tussen. (http://www.opelkadettc.net/content/imag ... unroof.jpg)
Ben er nu helemaal uit :D

Afbeelding

Onder 61-6 staat die als het goed is (A) haha maar iig bedankt zonder jullie hulp kwam ik er denk ik niet uit.
Daan D
C ervaren
Berichten: 289
Lid geworden op: ma mei 12, 2008 9:02 pm

Re: dak

Bericht door Daan D »

jetelind schreef:Onder 61-6 staat die als het goed is.
Staat hij ook als "nicht lieferbar" :lol:.
Smoking...
jetelind
C ervaren
Berichten: 465
Lid geworden op: di jun 09, 2009 6:35 pm
Locatie: Doetinchem

Re: dak

Bericht door jetelind »

Daan D schreef:
jetelind schreef:Onder 61-6 staat die als het goed is.
Staat hij ook als "nicht lieferbar" :lol:.
Ja dat klopt :P dus voor ieder model leverbaar behalve de gt/e serie. Ralye dus wel. :) laat iig denk ik het dak er wel inzitten.
corsa-erik
C ervaren
Berichten: 469
Lid geworden op: ma jan 22, 2007 8:32 am

Bericht door corsa-erik »

jetelind schreef: Aah oke dus het was dus een orginele optie? Heb nog wel op kadettc.de gekeken maar stond niks in de prijslijst over deze optie :( Dak is idd nog gaaf mocht het orgineel zijn dan twijfel ik idd niet om deze te behouden.
Zo'n fabrieks stalen schuifdak was een optie.


Als de jouwe daarmee origineel geleverd is, dan zou dat ook op het admema schildje moeten staan?

Het is een aluminium plaatje dat links op de voorbalk zit, precies aan de andere kant van het plaatje met het chassisnummer onder de motorkap.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten