inhouden / afslaan coupe 2.0E
Geplaatst: wo mar 09, 2022 12:45 pm
Hallo
Mijn 2.0 e houd regelmatig erg in , tot afslaan toe.
De elektrische installatie van de injectie doorgemeten en alles lijkt in orde .
Een afwijking gevonden aan de luchthoeveelheids meter .
Tussen pen 6 en 7 op de Ecu zou de weerstand ongeveer 50 Ohm moeten zijn, ik meet 70.
Alle andere waardes van de luchthoeveelheids meter zijn goed.
Brandstofdruk bij draaiende motor is 2.4 bar en bij gas geven zakt deze nog iets.
Bij losgenomen vacuumslang op de drukregelaar duurt het een aantal seconden voor de druk naar 3.0 bar stijgt.
Met dichtgeknepen retour loopt de druk langzaam op naar 5.0 bar
Mijn vraag is moet de brandstofdruk bij gasgeven niet stijgen ipv dalen ?
René
Mijn 2.0 e houd regelmatig erg in , tot afslaan toe.
De elektrische installatie van de injectie doorgemeten en alles lijkt in orde .
Een afwijking gevonden aan de luchthoeveelheids meter .
Tussen pen 6 en 7 op de Ecu zou de weerstand ongeveer 50 Ohm moeten zijn, ik meet 70.
Alle andere waardes van de luchthoeveelheids meter zijn goed.
Brandstofdruk bij draaiende motor is 2.4 bar en bij gas geven zakt deze nog iets.
Bij losgenomen vacuumslang op de drukregelaar duurt het een aantal seconden voor de druk naar 3.0 bar stijgt.
Met dichtgeknepen retour loopt de druk langzaam op naar 5.0 bar
Mijn vraag is moet de brandstofdruk bij gasgeven niet stijgen ipv dalen ?
René