Meeting Opel Kadett C Club Belgium Holland.

Plaats hier je foto's en/of verslagen van Kadett C evenementen.

Moderators: kriekje, Automatic-freak, fredje

Tijs
C gestoord
Berichten: 2280
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 1:43 pm
Locatie: geldrop

Bericht door Tijs »

pfff, was gewoon een super gezellige meeting, ik weet er ook het fijne niet van.. maar mense zeur toch niet zo.. ouwe koeien uit de sloot halen is nooit goed. wat ik begreep wil b/nl een goeie verse door start, en na dit weekend gaat dat zeker lukken. was een goeie meeting.
- ik stel hier de vragen, ik heb er tenslotte de ballen verstand van.:)
Afbeelding
geezer
C verslaafd
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 25, 2008 10:51 am
Locatie: Lichtenvoorde
Contacteer:

Bericht door geezer »

ik vind alleen de opkomst altijd zo schaars, en dan doel ik niet op deze meeting maar op alle meetings. Zijn er ook meetings van 1 dag?
Kadettloos

Fake Splits Can f*ck Off !!
aero75
C gevonden
Berichten: 20
Lid geworden op: ma sep 29, 2008 10:19 pm
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Bericht door aero75 »

Wat ons betreft was het een geslaagde meeting, zo ook al te lezen in veel positieve berichten :)
Op naar onze 20e internationale meeting volgend jaar in Budel.

Iedereen bedankt voor de komst.

Niels en Esther OKCC Belgium-Holland.
daruler
C gestoord
Berichten: 1102
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:06 pm
Locatie: Echteld West
Contacteer:

Bericht door daruler »

fredje schreef:Zo ver ik begrepen heb, is het in t verleden idd een zooitje geweest, maar dat is verleden tijd.
Het was een supergezellige meeting, en volgend jaar ben ik er weer !!!!
Laat het verleden lekker rusten, en geniet van de meetings die er voor ons georganiseerd worden

Gr Ferdie



AMEN!!!!

had ook al zo iets opgevangen!!!!


tis veel werk om zoiets op poten te zetten(vergunningen enzo) het verleden moet je laten das gebeurt en niet meer trg te draaien!

en op na OPN heb der nu al zin in
heb op lijstje bij geschreven:
party tent en KOELKAST/ ZWEMBAD (op drank koud te houden)
Afbeelding... And for those who didn't know... Fast cars are built, not bought!
Www.gasmetdiezooi.tk
mieke279
C verslaafd
Berichten: 564
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 9:43 pm
Locatie: amstelveen

Bericht door mieke279 »

nou... petje af voor de organisatie hoor wat mij betreft!!! wij hebben een super weekend gehad. als er mensen weg blijven om iets dat in het verleden gebeurd is, moeten ze dat lekker zelf weten. dat slijt vanzelf als er meer van deze gezellige meetings volgen!!!
Afbeelding
air
C gevonden
Berichten: 16
Lid geworden op: di okt 16, 2007 7:13 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door air »

Ik ben alleen de zaterdag geweest in verband met andere verplichtingen. Nu ben ik in het verleden wel eens op Budel geweest toen de Mantaclub er zijn evenementen nog organiseerde.

Dit was pas mijn tweede C-Kadett meeting na Sevenum eerder dit jaar. Eerlijk gezegd had ik op beide meetings een wat hogere opkomst verwacht. Maarrrrr, ik weet hoeveel werk erin gaat zitten want bij de Manta club heb ik al een paar keer meegeholpen.

Voor wat betreft afgelopen week-end. Super gezellig en alles tot in de puntjes georganiseerd wat mij betreft. Hulde aan de organisatie. Als dit zoals ik hier begrijp de 1e meeting is na een tijd van strubbels binnen de organisatie dan zeg ik: volhouden, als jullie de meetings deze kwaliteit houden komen er vanzelf weer meer gasten.

Daarnaast denk ik dat het gewoon wat stiller was omdat de vakantie net weer was begonnen in nederland en er een groot evenement in Biddinghuizen was.

Kortom, wat mij betreft weer volgend jaar. Hoop dan een heel week-end.

Groetjes

Ferry
Power to the people that own rear wheel driven cars
daruler
C gestoord
Berichten: 1102
Lid geworden op: ma feb 18, 2008 2:06 pm
Locatie: Echteld West
Contacteer:

Bericht door daruler »

air schreef:Daarnaast denk ik dat het gewoon wat stiller was omdat de vakantie net weer was begonnen in nederland en er een groot evenement in Biddinghuizen was.

Kortom, wat mij betreft weer volgend jaar. Hoop dan een heel week-end.

Groetjes

Ferry

ja idd en dat was automaxx summer
maar da is ook niet geod gegaan wat ik hoorde vele autos onde de steen slag door de drifters die ff een rondje gingen showen(over het helke terrein)
Afbeelding... And for those who didn't know... Fast cars are built, not bought!
Www.gasmetdiezooi.tk
sjonnie...
C verslaafd
Berichten: 913
Lid geworden op: di mei 06, 2008 8:23 am
Locatie: Middelbeers

Bericht door sjonnie... »

ik denk dat volgend jaar de hippiekring weer paraat is, dus dat zijn al een aantal auto's...
tis ook wel altijd dat mensen andere dingen hebben, in de zomer zijn veel dingen tegelijk...
kermissen, jaarmarkten, andere meetings, en festivallen...

komt helemaal goed!
bedankt organisatie... ;):P
ook nog bedankt voor het lenen van jullie groene stroom...:D:P
we hebbe veel raceplezier gehad...;):P

gr. Sjonnie...8)
Opel Kadett C sedan 2deurs C1 2500 6-lijn...
Opel Kadett C dellivery 2deurs C1 1200...
Opvolger
Beheerder
Berichten: 420
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 11:21 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Opvolger »

het probleem is gewoon, er zijn steeds meer meetings en steeds minder kadettjes.

Dan word een grote groep die 30+ zijn wat ouder... gezin en andere verplichtingen door kinderen...

meeste jeugd koopt geen kadettje want onderdelen word steeds moeilijker en kost meer geld dan een goedkope 205 (nemen wegen beslasting voor lief).... voor 5 euro onderdelen zat op de sloop....

Zo ben ik ook begonnen met de kadettjes, lekker goedkoop 34 euro in de 3 maand wegenbelasting en onderdelen zat!

dat is mijn idee.
By ikke geschryfd
robgte76
C ervaren
Berichten: 436
Lid geworden op: wo aug 29, 2007 3:42 pm
Locatie: Cuijk

Bericht door robgte76 »

crossflow schreef:
Bear79 schreef:...... en waar zijn de Duitsers
Eigen schuld,dikke bult...

Als club is het zaak goed met je bezoekers om te gaan,bij de KCCN is dat altijd perfect geweest maar bij onze B/NL collega's niet.

Sorry als ik mensen op hun hart trap
Ik vraag me af waar je hier op doelt... Ik heb de afgelopen 15 jaar de meeting van OKCCBH meegemaakt en medegeorganiseerd, en ik kan mij niets van die strekking voor de geest halen... Het is gewoon een feit dat er idd meer meetings dan auto's zijn, en op zich was de opkomst nog niet zo slecht... Er was alleen (en dat is mijn mening) wat weinig te doen (althans op zondag) buiten de sprint om...
Nog Kadett c loos...huidig projekt
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Bericht door kadett coupe »

sjonnie... schreef:ik denk dat volgend jaar de hippiekring weer paraat is, dus dat zijn al een aantal auto's...
tis ook wel altijd dat mensen andere dingen hebben, in de zomer zijn veel dingen tegelijk...
kermissen, jaarmarkten, andere meetings, en festivallen...

komt helemaal goed!
bedankt organisatie... ;):P
ook nog bedankt voor het lenen van jullie groene stroom...:D:P
we hebbe veel raceplezier gehad...;):P

gr. Sjonnie...8)
ook deze hippie is er volgend jaar gewoon bij

op de missende feesttent met KOUD bier na, een zeer geslaagde meeting

maar ach, ook met lauw en warm bier kun je lol maken

en ook namens mij bedankt voor het organiseren EN voor de groene stroom voor sjonnie en mijn raceplezier!!!!! 8)
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
crossflow
C ervaren
Berichten: 406
Lid geworden op: do jul 13, 2006 2:00 pm

Bericht door crossflow »

robgte76 schreef:
crossflow schreef:
Bear79 schreef:...... en waar zijn de Duitsers
Eigen schuld,dikke bult...

Als club is het zaak goed met je bezoekers om te gaan,bij de KCCN is dat altijd perfect geweest maar bij onze B/NL collega's niet.

Sorry als ik mensen op hun hart trap
Ik vraag me af waar je hier op doelt... Ik heb de afgelopen 15 jaar de meeting van OKCCBH meegemaakt en medegeorganiseerd, en ik kan mij niets van die strekking voor de geest halen... Het is gewoon een feit dat er idd meer meetings dan auto's zijn, en op zich was de opkomst nog niet zo slecht... Er was alleen (en dat is mijn mening) wat weinig te doen (althans op zondag) buiten de sprint om...
Natuurlijk,het aantal bezoekers is op alle meetings terug gelopen.Mensen komen en gaan en slechts een handje vol Die-hards blijven over.

Maar kan me nog herinneren dat ooit de dag entree knap aan de hoge kant was (1999) en dat er dus toen bij waren die omdraaide of de auto op de parkeerplek zetten,daar komt bij dat de jaren dat de auto's van deelnemers aan de verkiezingen afgeschermd werden voor ander bezoekers er ook geen goed aan deden. (vraag maar ff na bij Gustaaf,die zal zich de discussie vast nog wel herinneren)

Zondag waren wij er met ons zoontje van 3,dat kind loopt daar heel dag lekker op een veld vol stront te banjeren,daar komt bij dat er 2 tafeltjes staan om je frietje aan te eten,zijn ze bezet dan kan je met je kind in de shit gaan zitten.En dan moet je voor zo'n ventje nog entree betalen ook! Niet bepaald een goede zaak als je mensen probeert naar een meeting te halen.en dan kan je zeggen wat je wilt maar dan zijn er maar weinig Duitsers die daar een paar uur voor komen rijden.

Ondanks dat ik dit jaar niet in Sevenum ben geweest heb ik wel op de vele foto's gezien dat er voor zowel de kids als de volwassenen genoeg te doen was zoals dat altijd al geweest is bij de kccn.Roermond heeft er de ideale locatie voor,daar hebben hun voordeel van. En ja,daar zijn de Duitsers wel.

En natuurlijk was het leuk en voor de weekend bezoekers die met een vrienden ploegje zijn is het altijd gezellig,maar met een beetje meer aandacht is er meer uit dat treffen te halen.
robgte76
C ervaren
Berichten: 436
Lid geworden op: wo aug 29, 2007 3:42 pm
Locatie: Cuijk

Bericht door robgte76 »

Dat laatste moet ik je volkomen gelijk in geven... En dat je voor een manneke van 3 entree moet betalen :shock: .. Ben blij dat mijn manneke gewoon thuis was... Ik ken ook iemand (noem geen naam) die ter plekke zijn lidmaatschap opgezegd heeft, omdat ie voor vrouw en kind moest betalen...
Nog Kadett c loos...huidig projekt
crossflow
C ervaren
Berichten: 406
Lid geworden op: do jul 13, 2006 2:00 pm

Bericht door crossflow »

robgte76 schreef:Dat laatste moet ik je volkomen gelijk in geven... En dat je voor een manneke van 3 entree moet betalen :shock: .. Ben blij dat mijn manneke gewoon thuis was... Ik ken ook iemand (noem geen naam) die ter plekke zijn lidmaatschap opgezegd heeft, omdat ie voor vrouw en kind moest betalen...
Nou dat bedoel ik dus,daar maak je je als organisatie niet populair mee.

(Reed diegene voor jouw toevallig?)
robgte76
C ervaren
Berichten: 436
Lid geworden op: wo aug 29, 2007 3:42 pm
Locatie: Cuijk

Bericht door robgte76 »

Nee, dat was em niet :lol: , maar die is w
Nog Kadett c loos...huidig projekt
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten