ik zal beginnen ( C-Kadett Ter Apel )

Plaats hier je foto's en/of verslagen van Kadett C evenementen.

Moderators: kriekje, Automatic-freak, fredje

Gesloten
kadettje
C liefhebber
Berichten: 158
Lid geworden op: zo mei 28, 2006 6:57 pm
Locatie: Eefde
Contacteer:

ik zal beginnen ( C-Kadett Ter Apel )

Bericht door kadettje »

van het weekend was er een c-kadett treffen op ter apel, zoals altijd worden daar sprints en slalom gereden. Dus we konden nog net voor de winterstop begint even lekker met onze kadettjes gaan spelen, en voor diegene die toch iets zuiniger zijn op zijn kadettje, wat natuurlijk te begrijpen is, gingen lekker kletsen en kijken/aanmoedigen.

Aankomst: redelijke opkomst, ik heb wel eens minder kadettjes gezien op Ter Apel. Meteen al de bekenden opzoeken en lekker kletsen ( over B.V John zijn wasbeurt )

We begonnen de dag met de sprints, John was uitblinker en niet alleen maar omdat hij snel was, maar ook voor wat hij met de schone lucht van groningen aandeed. We dachten al, waarom blijft het zolang bewolkt.

Afbeelding

Daarna gingen we over op de slalom, eerst even weer grind wegvegen, want er lag nieuw asfalt op de baan en een heleboel grind, wat natuurlijk niet bevorderde in onze wegligging en met het remmen.
Sommigen zoeken juist nog steeds het grind op, om zo toch nog even lekker te glijen ......

Afbeelding

Toen de behendigheids wedstrijd ..... komt die: balletje pakken, achteruit insteken, over de wip, straatje in, balletje op pillon, achteruit, rondtonde, achteruit insteken, vooruit, balletje pakken , naar de finisch balletje weer op pillon.

Krap was de rondtonde :

Afbeelding


Moeilijk was het balletje ( die tennisbal dan ):

Afbeelding


Veel lol gehad die dag, en meerdere bekenden in de c-kadett wereld een trofee gewonnen ......

Afbeelding


Einde geslaagde dag :

Afbeelding


En nog veel meer mooie foto's hier te vinden :

http://terapel.opelteameefde.com/ckadett.htm


Groeten Ramon

Afbeelding
opelteameefde.com
malle pietje
C ervaren
Berichten: 484
Lid geworden op: za sep 30, 2006 6:37 pm
Locatie: Zelhem

Bericht door malle pietje »

moet zeggen dat ik mij daar ernstig vermaakt heb :D
DWARS DE HOEK OM
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Bericht door Pietje »

ooh dat ziet er leuk uit.

ik u dat ik daar ook heen had kunnen gaan maar ik zat helaas op een oldtimer markt in duitsland.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
js-400
C liefhebber
Berichten: 144
Lid geworden op: di mei 16, 2006 3:50 pm
Locatie: ohohho denhaag
Contacteer:

Bericht door js-400 »

ja pietje je hebt wat gemist het was lekker druk en we hebben ons lekker kunnen uitleven moet ik zeggen.
Zelf weer twee prijzen gewonnen waaronder de snelste op de sprint boven 2.0l ondanks dat mijn onderblok nu echt op is :D dat was ook wel te zien moet ik zeggen haha
Pietje
C gestoord
Berichten: 1665
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:42 pm

Bericht door Pietje »

dus dan had ik met mijn 2.4 jou er nog uit kunnen rijden.........


had toch moeten komen.
WWW.P-POOT.NL

This is how we build it.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten