GESTOLEN 76 - UK - 95 (terug)

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Aapje
C liefhebber
Berichten: 229
Lid geworden op: zo mei 02, 2010 10:13 pm
Locatie: Velp nabij Arnhem
Contacteer:

Re: GESTOLEN 76 - UK - 95 (terug)

Bericht door Aapje »

Tussen 't draad wat op de relais van de startmotor komt kan je ook een relais maken, met daarop weer een schakelaar verstopt ergens...

Deze zorgt ervoor dat ook de startmotor niet gaat draaien... En rond 't contact-blokje zien ze geen verschil :P
Corsa-A1 1.0S LS 3d 45pk '87
Corsa-A1 1.2S Motion 3d 55pk '85
Corsa-A2 E16SE GSI 3d 100pk '88
En een Corsa-B...
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: GESTOLEN 76 - UK - 95 (terug)

Bericht door schrump »

als je de voeding van de bobine onderbreek, kan je dat volgens mij makkelijk omzijlen door een draadj van de + naar de bobine te leggen

volgens mij kan je beter de groene draad aan de massa schakelen, dan krij je gegarandeert geen vonk.
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
erny70
C gestoord
Berichten: 1071
Lid geworden op: di jan 01, 2008 9:19 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: GESTOLEN 76 - UK - 95 (terug)

Bericht door erny70 »

schrump schreef:als je de voeding van de bobine onderbreek, kan je dat volgens mij makkelijk omzijlen door een draadj van de + naar de bobine te leggen

volgens mij kan je beter de groene draad aan de massa schakelen, dan krij je gegarandeert geen vonk.
Daar heb je wel een punt schrump, maar als ze de motorkap open moeten doen daarvoor ......
Maar als ik het nog eens wil maken dan doe ik het op die manier, zeker weten
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: GESTOLEN 76 - UK - 95 (terug)

Bericht door schrump »

erny70 schreef:
schrump schreef:als je de voeding van de bobine onderbreek, kan je dat volgens mij makkelijk omzijlen door een draadj van de + naar de bobine te leggen

volgens mij kan je beter de groene draad aan de massa schakelen, dan krij je gegarandeert geen vonk.
Daar heb je wel een punt schrump, maar als ze de motorkap open moeten doen daarvoor ......
Maar als ik het nog eens wil maken dan doe ik het op die manier, zeker weten
mooiste is een combinatie van onderbrekingen.
bv. benzine afsluiter, voeding op bobine, sluiting in groene draad.

hoe langer ze bezig zijn, hoe eerder ze de moed opgeven.
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten