Pagina 3 van 3

Re: De hele vroege c kadett: waar aan te herkennen

Geplaatst: ma jan 09, 2012 5:53 pm
door Cityrider
Uitlaatspruitstuk kon volgens mij ook verschillend zijn, heb één van 1975 gehad met enkele pijp (1.2 N) en in 1977 had ik een met dubbelpijp (1.2 N).

Re: De hele vroege c kadett: waar aan te herkennen

Geplaatst: ma jan 09, 2012 6:12 pm
door corsa-erik
Automatic-freak schreef:
Klein voetpompje (later werd deze groter)

Gordels zonder haakje (maar anders opgehangen; zie foto's)

Wel schijfremmen, achterruitverwarming,


Afbeelding
Latere modellen hebben een metalen voetplaatje dat het rubberen pompje indrukt.

Gordels : zie er uit als een optie?

Schijfremmen kan ook een optie geweest zijn.

Destijds maakten ze soms verschil tussen een Duitsland uitvoering en een "export-uitvoering", dus misschien dat ze soms wagens geproduceerd voor de duitse markt als nog exporteerden naar het buitenland ook al was de duitse uitvoering niet gelijk aan het export model?

Re: De hele vroege c kadett: waar aan te herkennen

Geplaatst: ma dec 10, 2012 9:08 pm
door gtc
ook hadden de eerste c geen gelaagd voorruit standaard, kwam mijn vader achter met steenslag.

Re: De hele vroege c kadett: waar aan te herkennen

Geplaatst: za dec 15, 2012 8:57 am
door wegrenner
ieder land heeft zo zijn eigen kleine verschillen (ook ivm met regel geving)

een NL kadett heeft een kalere kabelbook, om de atuo zo licht mogelijk te houden (onder de 750 kilo)
een belgische heeft zo veel meer dingen voorberijd zitten in de kabelboom
en zo zou iederland wel iets hebben