Aankoop kadett c

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Gesloten
senne76
C gevonden
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jul 13, 2015 12:55 pm

Aankoop kadett c

Bericht door senne76 »

Hallo

Ik woon in België en ik heb pas mijn rijbewijs. Nu vindt ik de moderne auto's maar niet en wil ik dus een kadett c als eerste auto kopen. Ik ga op kot dus de eerste 5-6 jaar zal er alleen in het weekend en in vakanties mee gereden worden. Nu heb ik toevallig in mijn buurt een kenner wonen (jammer genoeg alleen met 2.0 c kadetts) en die zei dat ik er voor rond de 1200 euro wel eentje kon vinden. (Mijn budget is iets groter) Weet iemand een goed adresje? Ik wil er zelf wat aan werken (heb nog geen ervaring maar je moet toch ergens beginnen)
Ik heb er zelf al 2 op het oog , een 1.2s automaat en een 1.2N 4bak. Rijdt zo een automaat goed? Of zou ik toch maar voor de 4bak gaan?

Mvg
Senne
senne76
C gevonden
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jul 13, 2015 12:55 pm

Re: Aankoop kadett c

Bericht door senne76 »

Niemand?
ArieBaars.
C liefhebber
Berichten: 225
Lid geworden op: za jul 02, 2011 8:20 pm
Locatie: Opheusden(betuwe)

Re: Aankoop kadett c

Bericht door ArieBaars. »

Hoi Senne,

Welkom hier op het forum!!
Gewoon marktplaats en zulke sites in de gaten houden, daar heb je het meeste aanbod..
En qua automaat of schakel,, het heeft allebei zijn eigen leuke kant, automaatje is opzich wel betrouwbaar, en het rijd heerlijk relaxt. En een schakelbak is net zo betrouwbaar.(alles kan een x kapot gaan) Dus ik zou kiezen wat jij het leukst vind..

Als er verder vragen zijn, ben je hier op de goeie plek.
Grts arie.
Als het niet gaat zoals het mot, dat mot het maar zoals het gaat..
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten