Auto's uit de jaren 50-60-70 gezocht voor bioscoopfilm

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Gesloten
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Auto's uit de jaren 50-60-70 gezocht voor bioscoopfilm

Bericht door Jolleke »

Voor de nieuwe bisocoopfilm "de Helleveeg" worden oldtimers gezocht uit de jaren '50, '60 en '70. Hier mag een Kadett C natuurlijk niet bij ontbreken.
Meld je dus snel aan met je Kadett. Kijk op de website om je aan te melden http://www.carcasting.tv/helleveeg of stuur een mail met foto van je Kadett naar het auto-castingbureau.

Afbeelding
o.d.c.n.
C geïnteresseerd
Berichten: 84
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Auto's uit de jaren 50-60-70 gezocht voor bioscoopfilm

Bericht door o.d.c.n. »

Volgende week maandag met mijn oranje City richting Utrecht voor opnames van de film, de opnames zijn bij het Spoorweg museum in Utrecht.

gr Marcel
Ik rij Opel Kadett C sinds 1978, en stop er pas mee als ik niet meer mag autorijden !
Jolleke
Beheerder
Berichten: 598
Lid geworden op: di mei 23, 2006 9:11 am
Locatie: Noord-Limburg

Re: Auto's uit de jaren 50-60-70 gezocht voor bioscoopfilm

Bericht door Jolleke »

o.d.c.n. schreef:Volgende week maandag met mijn oranje City richting Utrecht voor opnames van de film, de opnames zijn bij het Spoorweg museum in Utrecht.

gr Marcel
Gaaf! Goed bezig.
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Auto's uit de jaren 50-60-70 gezocht voor bioscoopfilm

Bericht door Automatic-freak »

o.d.c.n. schreef:Volgende week maandag met mijn oranje City richting Utrecht voor opnames van de film, de opnames zijn bij het Spoorweg museum in Utrecht.

gr Marcel
Hallo Marcel,

Hoe is dit gegaan ?

Ik ben zojuist gebeld of ik met mijn B-Kadett LS wil komen voor opname's in Eindhoven aankomend weekend.

Dit lijkt mij uiteraard erg leuk om mee te maken, ook al moet ik er best een stukje voor rijden.

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
o.d.c.n.
C geïnteresseerd
Berichten: 84
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:08 pm
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: Auto's uit de jaren 50-60-70 gezocht voor bioscoopfilm

Bericht door o.d.c.n. »

Hallo Eric,

Het is mooi om een keer mee te maken, het is vooral veel wachten en dan hopen dat je in de film te zien bent. Ze zoeken inderdaad oudere auto`s het liefst jaren 50 en dat schijnt nogal moeilijk te zijn. De film speelt in een tijd van midden jaren 50 tot midden jaren 70, dus daar zit de B Kadett mooi tussen in. Verder sprak ik Jan Wijnakker die de coördinatie doet voor de figuratie auto`s dat ze er zeker 100 verschillende auto voor nodig hebben.

Veel plezier, groet Marcel
Ik rij Opel Kadett C sinds 1978, en stop er pas mee als ik niet meer mag autorijden !
Automatic-freak
C gestoord
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 10:56 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Auto's uit de jaren 50-60-70 gezocht voor bioscoopfilm

Bericht door Automatic-freak »

Hallo Marcel,

Dat klopt inderdaad; hij moet meedoen met opname's voor 1967 namelijk.

Veel wachten lijkt me logisch ... maar zeer zeker interessant om mee te maken.

Jan Wijnakker belde mij ook inderdaad en ze hadden veel aanmeldingen van witte en zwarte auto's, maar zochten liever ook wat andere kleuren.

Mvg Erik
----- Volvo 244 V6 GLT-R Automatic '80 - Volvo 850 20v GLT Automatic '92 - Volvo 245 2.3 GLT Automatic '84 -----

------------------------ "Voor elke oplossing is er een probleem !! " -----------------------
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten