inbraak beveiliging

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Gesloten
LUSHIKATOME
C gevonden
Berichten: 9
Lid geworden op: za jan 25, 2014 2:34 pm
Locatie: Hoogerheide
Contacteer:

inbraak beveiliging

Bericht door LUSHIKATOME »

heeft iemand tips om de auto inbraak veilig(er) te maken?
Van Slopel naar Opel, maar nu nog slopel :(
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: inbraak beveiliging

Bericht door joel »

De auto op een goed verlichtte plek zetten. Echt veel kun je aan de kadett niet veranderen
Slevin
C liefhebber
Berichten: 158
Lid geworden op: zo mar 16, 2008 8:07 pm
Locatie: Arnhem

Re: inbraak beveiliging

Bericht door Slevin »

Er zijn extra stuursloten die je over het stuur zet, pedaal blokkeerders die het onmogelijk maken om te remmen of koppelen, en natuurlijk de pook blokkeerders waardoor je de auto niet in de versnelling kunt zetten.

Uiteraard is niks waterproof, een echt handige dief (dievegge) krijgt een auto altijd mee.
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: inbraak beveiliging

Bericht door patrick de boer »

inbraak thuis of voor in de auto ???
daddy's ride
C ervaren
Berichten: 313
Lid geworden op: vr sep 26, 2008 10:40 pm

Re: inbraak beveiliging

Bericht door daddy's ride »

Een alarm, dat schrikt enigszins af, voor de rest is ie zo weg als ze willen.
J v Delft
C liefhebber
Berichten: 197
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 7:16 pm
Locatie: Brabant

Re: inbraak beveiliging

Bericht door J v Delft »

LUSHIKATOME schreef:heeft iemand tips om de auto inbraak veilig(er) te maken?
Waarom ? inbraakpoging gehad ?

Sloten stellen in ieder geval niet veel voor. Had eerst per ongeluk de sleutels van de Kadett C van mijn echtgenote meegenomen en mijn eigen Kadett C gestart. Vond dat de sleutel er nogal lastig uitging toen ik hem weer uitzette. Bleek de verkeerde sleutels te hebben meegenomen. Deuren gingen gewoon van het slot en starten ook dus selt inderdaad weinig voor. Ook kabeltje onderkant stuurslot lostrekken en met een draadje kortsluiten en hij start ook.

Beste is accu of iets dergelijks eruit halen en/of een handrem/versnellingpook beugel met slot. Heb ik ook een. Wel niet goed voor de lak van je pookje maar beter als niks.
Kadett C Caravan 1.2N 1979
Vectra A 1.8i cdx 1995
Corsa B 1.4i 1998
daddy's ride
C ervaren
Berichten: 313
Lid geworden op: vr sep 26, 2008 10:40 pm

Re: inbraak beveiliging

Bericht door daddy's ride »

J v Delft schreef:
LUSHIKATOME schreef:heeft iemand tips om de auto inbraak veilig(er) te maken?
Waarom ? inbraakpoging gehad ?

Sloten stellen in ieder geval niet veel voor. Had eerst per ongeluk de sleutels van de Kadett C van mijn echtgenote meegenomen en mijn eigen Kadett C gestart. Vond dat de sleutel er nogal lastig uitging toen ik hem weer uitzette. Bleek de verkeerde sleutels te hebben meegenomen. Deuren gingen gewoon van het slot en starten ook dus selt inderdaad weinig voor. Ook kabeltje onderkant stuurslot lostrekken en met een draadje kortsluiten en hij start ook.

Beste is accu of iets dergelijks eruit halen en/of een handrem/versnellingpook beugel met slot. Heb ik ook een. Wel niet goed voor de lak van je pookje maar beter als niks.
Ja, maar een goeie trap tegen de zijkant, je handrem geeft mee en hij is er af. Hetzelfde met zo'n stuur/gas pedaal systeem, ze zagen gewoon je stuur door, 20 seconden werk. En als ze hem echt willen hebben helpt niks. Er staat op dumpert een filmpje dat ze een Ferrari stelen in 80 sec, gewoon overdag.......
Ik laat mijn kadett nooit lang alleen, ik zal 'm bijv. nooit ergens s'nachts laten staan, echt niet die gaat gewoon de garage weer in. En zelfs daar ben ik bang dat ze 'm stelen :shock:




Ferrari gejat:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=47403
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten