Zoektocht naar kadett City

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Gesloten
Arthraeis
C gevonden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 10:56 am

Zoektocht naar kadett City

Bericht door Arthraeis »

Ik weet dat het een beetje vergezocht is, maar ik wilde het toch proberen.

Jaren geleden (zeker een jaar of 10), had mijn opa een groene Kadett City, doordat hij zelf wat slechter werd moest deze weg voor de veiligheid van zichzelf en mede weg gebruikers. Nu leek het mij een mooi iets om te kijken of ik deze City nog kan traceren, helaas heb ik niet heel erg veel details over de auto omdat het al een aardig tijdje geleden is. Ik zou het geweldig vinden als ik de oude auto van mijn opa kan terugvinden, helaas is hij er al een aantal jaren niet meer maar als deze auto nog op de weg is lijkt het mij een mooi idee om een foto te kunnen maken van mijn eigen Kadett en die van mijn opa is geweest.

Het gaat om een groene Kadett City uit Beverwijk, heeft een tijd stil gestaan voordat deze is verkocht. De accu is eruit gehaald voordat hij verkocht werd en moest er weer in gezet worden, binnenin zaten soort van stoelbeschermers met iets wat leek op houten kralen. Ook zat er naast het dashboard een kilometerteller waarbij je bij een tankbeurt de kilometerstand kon inzetten d.m.v. draaiknopjes, of deze er bij de verkoop nog op zat weet ik niet maar als deze eraf is zullen er vast nog resten dubbelijzijdig tape zijn. De motoren van de ruitenwissers waren redelijk luidruchtig en kwamen boven het motorgeluid uit als ze aanstonden. Als ik het mij goed herinner was het een gele kentekenplaat en had hij redelijk wat roestplekken, volgens mij zaten er deze velgen onder.
Afbeelding

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen of iets weet. Zelf zal ik ook nog op zoek gaan naar meer informatie en kijken of ik misschien de kentekenplaat kan terugvinden ergens.

Alvast bedankt!
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Zoektocht naar kadett City

Bericht door schrump »

als je het kenteken nog weet kan je makkelijk bij www.rdw.nl kijken of de auto nog actief is.
zet het kenteken ook even hier, de leden van Kadett-c club kunnen in een register kijken, mischien staat hij er in.
Ik ehb al even gekeken, er zijn 3 groen city's bekend.
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
kadett coupe
C gestoord
Berichten: 1545
Lid geworden op: zo mei 21, 2006 10:23 am
Locatie: Doetinchem

Re: Zoektocht naar kadett City

Bericht door kadett coupe »

Toch niet toevallig deze. Met palmboompjes op de zijkant?
Afbeelding
2.0 met webers c2 coupe 1979 (origineel 1.6)
1.2 c1 caravan 1975
Afbeelding
Arthraeis
C gevonden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 10:56 am

Re: Zoektocht naar kadett City

Bericht door Arthraeis »

Ik zal dan even moeten kijken of ik het kenteken nog kan achterhalen, misschien dat mijn oma het nog weet of er nog foto's van heeft.

En het was een vrij standaard Kadett (in wel redelijk slechte staat), degene die hem overgekocht had zei dat hij hem zou opknappen. Hij heeft altijd in de IJsselstraat in Beverwijk gestaan.
schrump
C verslaafd
Berichten: 987
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:39 pm
Locatie: Apeldoorn

Re: Zoektocht naar kadett City

Bericht door schrump »

de meeste oudere mensen bewaren hen hele leven de vrijwaarding die ze krijgen bij de verkoop van een auto. Met een beetje geluk ligt die nog ergens bij je oma in een laatje
[img]http://www.opvolger.net/opvolger/images/pixel%20plaatjes/5%20op%20een%20rij.png[/img]
patrick de boer
C gestoord
Berichten: 1406
Lid geworden op: do jan 18, 2007 8:13 pm
Locatie: oss

Re: Zoektocht naar kadett City

Bericht door patrick de boer »

je was het zelf verplichtte bewaren volgens mij
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: Zoektocht naar kadett City

Bericht door joel »

3 jaar geloof ik. Heel vroeger 5
Jurgen
C geïnteresseerd
Berichten: 73
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 6:16 pm
Locatie: Diepenveen

Re: Zoektocht naar kadett City

Bericht door Jurgen »

Donkergroen toevallig? Ik kom in de regio Wijhe/Raalte wel vaak een donkergroene City tegen met dat soort velgen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten