probleem bij verkoop coupe door lid (KLEM)

Forum voor algemene Opel Kadett C dingen.

Moderator: JvV

Gesloten
wallaysdieter
C verslaafd
Berichten: 578
Lid geworden op: ma mar 29, 2010 3:18 pm
Locatie: heuvelland (belgie)

probleem bij verkoop coupe door lid (KLEM)

Bericht door wallaysdieter »

beste,

ik had gereageerd op het zoekertje die hier op het forum geplaatst werd.
de beste man bood een 1200 coupeetje aan voor goed bod.

ik hem de man gecontacteerd en hij aanvaarde mijn bod , alles werd geregeld voor morgenochtend
veel weg en weer gemaild , allemaal redelijk kort op elkaar (paar berichten daags).

nu ik hem gisteren zijn gegevens vraag en de plaats waar de auto opgehaald moet worden laat hij het afweten.
heb hem al een ruime periode niet gehoord en ben nu dus ook niet vertrokken achter de wagen.
jammer genoeg want ik had hem graag gekocht en hij graag verkocht zo snel mogelijk, dus na 1 dag al
verkocht zou heel erg mooi zijn natuurlijk maar hij laat het afweten en wilde dit hier ook even melden.

de man in kwestie heeft hier maar 1 post en vertrouwde het zaakje daarom al niet echt..

als hij hem nog wilt verkopen geen probleem maar dan ben ik genoodzaakt daar nog financieel een stuk af te
trekken voor alle moeite ik heb moeten doen om nu alles nog af te blazen. ik heb mensen moeten om gunsten
vragen om ze nu terug af te bellen en dat is niet leuk , ook niet voor die mensen..

dus alles verloopt perfect , niks op aan te merken tot ik de gegevens vraag van de persoon..
voor de rest niks op aan te merken , leek me een vriendelijke kerel..

*nickname : KLEM

Afbeelding

waarom meld ik dit hier:
ik vind het jammer dat de koop niet doorgaat en wou anders even polsen of iemand de persoon in kwestie kent?
ik vind dat zoiets wel geweten mag worden , wie weet kan ik er ook iemand mee helpen in de toekomst.

mvg
Das alles ist Deutschland - das alles sind wir

--

Wir leben und wir sterben hier
kriekje
C verslaafd
Berichten: 888
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 7:41 pm
Locatie: Ambjörnarp

Re: probleem bij verkoop coupe door lid (KLEM)

Bericht door kriekje »

ik had ook gereageerd en wel woensdagavond
hij noemde even wat op en de hij speelde open kaart door wat mankementen op te noemen.
een prijs noemde hij ook,maar ik zag van de koop af,niet om het bedrag maar om een andere reden
daarna heb ik niets meer van hem gehoord,wat ik wel had verwacht,
ik heb eigenlijk nee gezegd en een antwoord is dan niet verplicht
wel zou een antwoord zo vriendelijk geweest zijn,maar dat is zijn keuze
dat is mijn ervaring met 'klem'
beCeten
joel
C gestoord
Berichten: 1049
Lid geworden op: za mar 21, 2009 11:19 am

Re: probleem bij verkoop coupe door lid (KLEM)

Bericht door joel »

Ik heb hem op dit moment achter de auto hangen. Ik weet niet wat je plan ermee was maar hij is in ieder geval economisch total loss

wel een sr stuur,sr meters en een slotenset op 1 sleutel. Dat dan weer wel, niet gek voor 200
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten