Ja ik zie de gelijkenis wel van de velgen in combinatie
met een crash.
Begin nu ook al rare dingen te vermoeden.
(niet geheel) toevallig heb ik op de zelfde weg 4 weken eerder al eens
achterste voren op de vluchtheuvel gestaan toen de achter kant
ineens uitbrak.
Ik vloog zo in de rondte op vochtig asvalt, in de bocht naar de snelweg toe.
Het had toen ook zomaar gebeurd kunnen zijn met de pret.
De banden zijn volgens mij van dunlop, er staat s2000 op of zoiets.
Die geven maar zeer weinig grip bij de minste regen.
Balletje schreef:Ja ik zie de gelijkenis wel van de velgen in combinatie
met een crash.
Begin nu ook al rare dingen te vermoeden.
(niet geheel) toevallig heb ik op de zelfde weg 4 weken eerder al eens
achterste voren op de vluchtheuvel gestaan toen de achter kant
ineens uitbrak.
Ik vloog zo in de rondte op vochtig asvalt, in de bocht naar de snelweg toe.
Het had toen ook zomaar gebeurd kunnen zijn met de pret.
De banden zijn volgens mij van dunlop, er staat s2000 op of zoiets.
Die geven maar zeer weinig grip bij de minste regen.
hey dat is toevallig ik had er ook s2000 banden onder zitten
en idd ook met vochtig weer dat ik die paal pakte
Gisteren bij de kadett wezen kijken.
De motorkap een spatbord er afgehaald om te kunnen
zien of er iets krom is.
Hij is inderdaad krommer als dat ik gehoopt had.
De balk is omhoog en naar achteren gebogen en de motorsteun
staat er nu naast.
De vooras ziet er nog wel recht uit,maar staat er nu scheef onder.
De plek waar de passagier zijn voeten zet is naar binnen gekomen, door
dat de balk die daar onder zit de boel heeft weggedrukt.
Een beetje lassen lukt me wel, maar chassiebalken richten en een nieuw
front er aan lassen gaat mij toch echt te ver.
Ik denk niet dat er voor mij nog iets anders op zit dan naar een
andere kadett te gaan zoeken.
Deze zal dus als het goed is helemaal gestript gaan worden.
Als je iets nodig hebt laat het dan weten ,dan halen we het eraf.
Jeffrey weer bedankt dat je de moeite wil nemen om de fotos te plaatsen!
De motor is een 1.9n,deze heeft 75 pk.
De motor was net helemaal afgesteld en loopt nu mooier en
pittiger dan hij ooit had gedaan.
Ik had lange tijd last van valse lucht aanzuigen en heb toen
een aantal pakkingen vernieuwt en een goede carburateur
geplaatst zodat hij eindelijk eens
goed afgesteld kon worden.
De kleppen,carburateur en ontsteking staan weer helemaal goed.
Als je interesse hebt, hij is niet duur!
Net zo als de rest eigenlijk,alles mag er af voor weinig.
De tunnel mag je hebben, de slijptol is aanwezig.
Ik heb al iemand voor het interieur en evt voor een
stuk bodem mits in goede staat.
Ik was te laat voor een te gekke coupe ls uit 70, die had
ik graag gehad.
Ik ben dus driftig op zoek,het model maakt me niet zo heel
veel uit als hij me op een of andere manier maar aanspreekt,en in redelijke
staat is.