Pagina 3 van 7

Geplaatst: vr nov 28, 2008 2:08 pm
door rellie kel
Afbeelding

Geplaatst: vr dec 12, 2008 9:07 pm
door rellie kel
Baarlo 1995
Afbeelding

Geplaatst: vr dec 12, 2008 9:29 pm
door rellie kel
Budel 1996
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

53-US-05

Geplaatst: za jan 03, 2009 11:31 pm
door deetee
Ik heb nog een paar oude foto's van een echte duizender.
Dit zijn

Geplaatst: di jan 20, 2009 1:55 pm
door pipo
vraagje zijn er van de 1000 serie ook specifieke papieren van de vooras zelf dus zal maar zeggen homologatie of zoiets

Geplaatst: di jan 20, 2009 7:47 pm
door rellie kel
niet dat ik weet.
er zijn wel homologatie papieren voor de gt/e2 uitgegeven maar niet elke heeft er een gekregen. weet ook niet precies wat daar opstaat...
de as is op kleine details identiek aan de 1.6 en 1.9 as.
verstevigingen aan onderste draagarmen, platrandje aan bvenste draagarm, pu bussen ipv rubber en schutplaat aan body.

Geplaatst: di mei 12, 2009 5:09 pm
door Jack
Beetje onduidelijk allemaal. Bij die bovengenoemde auto's die 1000 serie zijn staat ook bij een op rdw dat het een 2.0 rallye is. Ik weet niet wat ze daar destijds allemaal van gemaakt hebben maar, ik vraag me af of opel het zelf nog wel goed weet.

Geplaatst: di mei 12, 2009 6:15 pm
door rellie kel
je hebt gelijk.
het gaat om:
70-uj-23 laatste keer gezien budel 1994
damned, ach ja weer wat speur-/oploswerk voor crossflow :P

Geplaatst: di mei 12, 2009 7:17 pm
door pipo
zijn er ook foto s van van al die aanpassingen en schutbord bevestiging en da randje van de bovenste draagarm

Geplaatst: di mei 12, 2009 9:59 pm
door crossflow
rellie kel schreef:je hebt gelijk.
het gaat om:
70-uj-23 laatste keer gezien budel 1994
damned, ach ja weer wat speur-/oploswerk voor crossflow :P
Jaaaa daar istie! hahaha vroeg me al af hoe lang het zou duren.
Toevallig heb ik het zelfs laatst ook ontdekt nadat ik die auto weer gezien heb.(staat nog steeds in Weert/zelfde eigenaar) zat achter de pc en tikte'm voor de aardigheid is in en ja hoor! Rallye 2.0 E!

En Dennis onderzoek is al gedaan! Voor mn werk kom ik er regelmatig langs en heb er de eigenaar mee geconfronteerd.Die liet mij vervolgens een keurig (nog origineel) kentekenbewijs zien waar netjes GT/E op staat.

Dus neem ik inmiddels de RDW niet meer zo serieus zeker nadat ik onze blauwe GT/E bij rdw intikte en er kwam te staan dat het een kadett coupe is ipv GT/E Dus....... :?: :?: :?:

Geplaatst: ma jun 08, 2009 3:33 pm
door Joepp
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: wo sep 09, 2009 8:12 am
door JvV
Een van de laatste orginele nederlandse 1000 serie:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: wo sep 09, 2009 4:19 pm
door rellie kel
hmmm, zeker wel een hele vroege 2.0 gt/e.
maar waaruit haal je dat dit er een is uit de eerste 1000?
is misschien wel een discussie opladende auto...

Re: De 1000 serie

Geplaatst: wo sep 09, 2009 7:07 pm
door JvV
rellie kel schreef:
De eerste serie was in april 1978 al uitverkocht.
De vraag was groot dus besloot men er vanaf juni 1978 er nog eens 500 van te produceren.
Deze waren alleen in de wit/gele lak te verkrijgen.
De derde naserie van 734 konden in diverse kleuren geleverd worden.
Er zijn er 1371 in Duitsland verkocht de rest is over de gehele wereld verspreid.
Echter zijn de naserie exact hetzelfde qua techniek en uitrusting dus geen negatief woord daarover.
Deze wagen is van maart 1978. Dus nog voordat hij in april 2009 was uitverkocht de eerste 1000.

Edit: Heb het jaartal even aangepast :)

Geplaatst: wo sep 09, 2009 8:03 pm
door crossflow
Stond volgens mij in budel dit jaar op zondag.

Mist die niet de EH motor?

Wat ook wel vaag is,is dattie geel/wit op kenteken staat ipv van wit/geel zoals bij alle bekende GT/E's